• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5001,11%6 092,18
  • DOW 301,19%43 089,02
  • Nasdaq 1,43%19 912,53
  • FTSE 1000,01%8 758,99
  • Nikkei 225−0,1%38 752,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,87
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5001,11%6 092,18
  • DOW 301,19%43 089,02
  • Nasdaq 1,43%19 912,53
  • FTSE 1000,01%8 758,99
  • Nikkei 225−0,1%38 752,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,87
  • 26.11.13, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ossinovski: kas Inglismaal reklaamitakse naisteriietes purjus poissmehi?

Riigikogu väliskomisjoni ja Euroopa Liidu asjade komisjoni liikme Jevgeni Ossinosvki sõnul võiks Eesti turiste meelitades näidata seda, mis siin head on, mitte Eestit külastavaid turiste.
"Mõte võiks olla selles, et rõhutada neid asju, mis Eestis head on, mitte neid inimesi, kes Eestisse tulevad," kommenteeris sotsiaaldemokraat.
Ossinovski arvas, et spetsialistid EASist peaksid teadma, kuidas vene turiste kõnetada ja Eestisse meelitada ilma neid solvamata. Tema hinnangul on kaks põhjust, miks vene turist Eestisse tuleb: inimene on käinud nõukogude ajal Eestis ja mäletab kogemust hea sõnaga ja teiseks asub Eesti lähedal ja on Euroopa Liidus.
"Eks turist ise otsustab, sama hästi võiks Inglismaal reklaamida purjus naisteriietes poissmehi, mis tõenäoliselt ei oleks ka kõige populaarsem," kommenteeris Ossinovski.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus kulutas idanaabritele mõeldud videoklippidele 28 000 eurot, kuid loodetud edu asemel kutsus see esile negatiivsed reaktsioonid ning videoreklaamid võeti maha.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele