Riigikogu väliskomisjoni ja Euroopa Liidu asjade komisjoni liikme Jevgeni Ossinosvki sõnul võiks Eesti turiste meelitades näidata seda, mis siin head on, mitte Eestit külastavaid turiste.
"Mõte võiks olla selles, et rõhutada neid asju, mis Eestis head on, mitte neid inimesi, kes Eestisse tulevad," kommenteeris sotsiaaldemokraat.
Ossinovski arvas, et spetsialistid EASist peaksid teadma, kuidas vene turiste kõnetada ja Eestisse meelitada ilma neid solvamata. Tema hinnangul on kaks põhjust, miks vene turist Eestisse tuleb: inimene on käinud nõukogude ajal Eestis ja mäletab kogemust hea sõnaga ja teiseks asub Eesti lähedal ja on Euroopa Liidus.
"Eks turist ise otsustab, sama hästi võiks Inglismaal reklaamida purjus naisteriietes poissmehi, mis tõenäoliselt ei oleks ka kõige populaarsem," kommenteeris Ossinovski.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus kulutas idanaabritele mõeldud videoklippidele 28 000 eurot, kuid loodetud edu asemel kutsus see esile negatiivsed reaktsioonid ning videoreklaamid võeti maha.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!