• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5001,26%6 100,83
  • DOW 301,41%43 182,67
  • Nasdaq 1,49%19 923,13
  • FTSE 1000,01%8 758,99
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,06
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5001,26%6 100,83
  • DOW 301,41%43 182,67
  • Nasdaq 1,49%19 923,13
  • FTSE 1000,01%8 758,99
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,06
  • 26.11.13, 13:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Korobeinik: EASi Vene kampaaniaoli viga

EASi nõukogusse kuuluva riigikogulase Andre Korobeiniku sõnul oli venelasi Eestisse kutsuv matrjoškade kampaania viga.
"Kui küsimus puudutab matrjoškadega kampaaniat, siis mulle pigem tundub, et see oli viga," ütles ta. Korobeinik nentis, et reklaamid ei olnud naljakad ega innovaatilised. Ta märkis ka, et reklaamklippide levik on müüt, mille taga on vaid artiklid Eesti meedias, nende tõeline menu saabuks alles siis, kui mõni suur Vene telekanal neid reklaame uudistes näitaks. "Ma ei usu, et me tahame seda," nentis ta.
Korobeinik on EASi nõukogu esimehe Cinzia Siigiga ühel nõul, et Eestit võiks tutvustada läbi huumoriprisma. Ta märkis, et alustuseks võiks teha head nalja enda üle, potentsiaalsete klientide aga ironiseerida ei tasuks.
Ta tõi näiteks, et rohkem võiks rõhku panna faktidele: Eesti on lähedal, eestlased oskavad vene keelt, Eestis on head teed ja ilus loodus, Euroopa tasemel hotellid ja suurepärased muuseumid jne.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Korobeinik nentis, et Vene turistid on Eestit avastamas käinud, ent piirdunud üldjuhul Tallinnaga. "See on meie tegemata töö – loodusturism, Haapsalu või Pärnu spaad või saared väärivad sama palju tähelepanu, aga turistid ei pruugi kõikidest võimalustest teadlikud olema. Mõelda võiks sihitud kampaaniatele koostöös erafirmadega või omavalitsustega," pakkus ta välja.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus kulutas idanaabritele mõeldud videoklippidele 28 000 eurot, kuid loodetud edu asemel kutsus see esile negatiivsed reaktsioonid ning videoreklaamid võeti maha.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele