EASi nõukogusse kuuluva riigikogulase Andre Korobeiniku sõnul oli venelasi Eestisse kutsuv matrjoškade kampaania viga.
"Kui küsimus puudutab matrjoškadega kampaaniat, siis mulle pigem tundub, et see oli viga," ütles ta. Korobeinik nentis, et reklaamid ei olnud naljakad ega innovaatilised. Ta märkis ka, et reklaamklippide levik on müüt, mille taga on vaid artiklid Eesti meedias, nende tõeline menu saabuks alles siis, kui mõni suur Vene telekanal neid reklaame uudistes näitaks. "Ma ei usu, et me tahame seda," nentis ta.
Korobeinik on EASi nõukogu esimehe Cinzia Siigiga ühel nõul, et Eestit võiks tutvustada läbi huumoriprisma. Ta märkis, et alustuseks võiks teha head nalja enda üle, potentsiaalsete klientide aga ironiseerida ei tasuks.
Ta tõi näiteks, et rohkem võiks rõhku panna faktidele: Eesti on lähedal, eestlased oskavad vene keelt, Eestis on head teed ja ilus loodus, Euroopa tasemel hotellid ja suurepärased muuseumid jne.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Korobeinik nentis, et Vene turistid on Eestit avastamas käinud, ent piirdunud üldjuhul Tallinnaga. "See on meie tegemata töö – loodusturism, Haapsalu või Pärnu spaad või saared väärivad sama palju tähelepanu, aga turistid ei pruugi kõikidest võimalustest teadlikud olema. Mõelda võiks sihitud kampaaniatele koostöös erafirmadega või omavalitsustega," pakkus ta välja.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus kulutas idanaabritele mõeldud videoklippidele 28 000 eurot, kuid loodetud edu asemel kutsus see esile negatiivsed reaktsioonid ning videoreklaamid võeti maha.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!