• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,3%6 587,11
  • DOW 300,57%46 016,74
  • Nasdaq −0,74%22 169,68
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,95
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,3%6 587,11
  • DOW 300,57%46 016,74
  • Nasdaq −0,74%22 169,68
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,95
  • 08.12.18, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen loobub sisepõlemismootoritest

Saksamaa autotootja Volkswagen pani paika tähtaja, millal ettevõte toodab viimased sisepõlemismootoriga sõidukid ja keskendub edasi elektriautodele.
Volkswagen kavaseb loobuda sisepõlemismootoriga autode tootmisest.
  • Volkswagen kavaseb loobuda sisepõlemismootoriga autode tootmisest.
  • Foto: Raul Mee
Volkswageni strateegiajuht Michael Jost ütles sel nädalal, et kontsern toodab oma viimase põlvkonna sisepõlemismootoriga auto 2026. aastal. See tähendab, et Euroopa ja Hiina üks suuremaid automüüjaid keskendub elektriautodele, vahendab Reuters.
Volkswagen tegi strateegilise muutuse pärast 2015. aasta emissiooniskandaali, kui ettevõte pidi maksma üle 27 miljardi euro trahve, sest varjas oma autodest tekkinud liigset emissiooni.
Josti sõnul kavatseb Saksamaa autotootja seoses kliimasoojenemisega muuta bensiini- ja diislikütust kasutavad autod keskkonnanõudmistele vastavaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Volkswageni esindaja lisas, et Pariisi kliimaleppe eesmärkide täitmiseks on autotootja muutnud oma autoarenduse standardeid, et ka tootmises oleks süsinikdioksiidi märkimisväärselt vähem.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele