Ekspress Grupi juhi, Mari-Liis Rüütsalu sõnul on ettevõte hakanud vähendama teatud valdkondades kulusid.Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu üheksa kuuga 45 miljoni euroni. Tööjõukulude 23protsendise kasvu valguses on Ekspress Grupp alustanud koondamisega, eriti Lätis.
Ekspress Grupi müügitulu oli tänavu kolmandas kvartalis 15,1 miljonit (aasta tagasi ligi 13,3) ja ärikasum 1,18 miljonit eurot, aasta tagasi oli see 1,4 miljonit eurot. Kokku 9 kuu müügitulu ulatus 45,0 miljoni euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 20%. Digitaalsed tulud kasvasid eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 25% ja digitaalsete tulude osakaal moodustas septembri lõpus 77% kontserni kogukäibest.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.