Tallink tõstab hindu. Tõstku aga! Konkurents võimaldab kliendil jalgadega hääletada. Ent me ei saa jätta ka suurettevõtte südamele koputamata, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Efteni aktsiate baasmahust vähem märkimine ütleb rohkem Efteni pakkumise kui Balti kinnisvaraturu või laiemalt siinse majanduse kohta, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.