Tallink tõstab hindu. Tõstku aga! Konkurents võimaldab kliendil jalgadega hääletada. Ent me ei saa jätta ka suurettevõtte südamele koputamata, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Efteni aktsiate baasmahust vähem märkimine ütleb rohkem Efteni pakkumise kui Balti kinnisvaraturu või laiemalt siinse majanduse kohta, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Nii nagu rätsepülikonna puhul, tagab ka kodu loomisel parima tulemuse koostöö. Kui arendaja, ehitaja ja sisearhitekt töötavad algusest peale üheskoos, on tulemus kvaliteetne, stiilne ning kestev.