Eesti trüki- ja pakenditööstus hoiab oma positsiooni, samal ajal kui Euroopa trükitööstus tervikuna on väikeses languses, kirjutab Eesti trüki- ja pakenditööstuse juht Katre Savi 6. detsembril Äripäeva tellijatele ilmunud Trükitööstuse ja kirjastuste TOPi eriväljaandes.

- Digitrükk võimaldab trükkida ühes tiraažis etikettidele mitmesugust infot, nagu näiteks teksti, numbreid, koode. Iga etikett võib olla eelmisest erinev.
- Foto: Data Print
“Eesti trükitööstus on võrreldes naabritega suutnud elektroonilise meedia pealetungile hästi vastu pidada, efektiivsust on parandatud, müügimaht on säilitatud. Tõusvas trendis edeneb pakendite pool, kus hõivatuse arv on viimase viie aastaga püsinud sama, kuid müük on kasvanud enam kui 30%,” kommenteeris sektori arenguid ASi Metaprint tegevjuht ja Eesti trüki- ja pakenditööstuse liidu volikogu esimees Martti Lemendik.
Seotud lood
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.