Juhtide kogemused müügitarkvarast: olulised õppetunnid, mida tähele panna

    Kui ettevõte on valinud endale sobiliku müügitarkvara, siis sellele järgnevad olulised sammud, millele tuleb kindlasti tähelepanu pöörata. Saates "Nimed müügitahvlil" räägivad Forus Taxi äriklientide valdkonnajuht Urmas Kamdron ja Stokkeri juhatuse liige Madis Kaur enda kogemustest müügitarkvara juurutamisel ning sellest, millised on nende suurimad õppetunnid seal, mida tasub teistel kindlasti vältida.

    Luubi all on kaks müügitarkvara turu liidrit, Pipedrive ja Salesforce. Saates tuuakse välja liidestuse, partneri valiku, meeskonna pardale toomise ning ka selle, kuidas võiks raha tagasi teenida.

    Saadet juhib Silver Rooger.

    Kuula ka müügitarkvara esimest saadet, mis oli eetris oktoobris!

    Piltidel: Madis Kaur, Silver Rooger ja Urmas Kamdron.

    • Nimed müügitahvlil
    • 07.11.2023
    KIIRUS:
    Juhtide kogemused müügitarkvarast: olulised õppetunnid, mida tähele panna
  • Hetkel kuum