Seekordne „Lavajuttude“ saade otsib vastust kahele küsimusele: kuidas valida enda brändile õige sisulooja ja kus asub eetilisuse piir turundustöös mõjuisikutega?
Saadet alustab sisulooja Liisu Miller, kes räägib ettekandes eetilisuse piirist koostöös mõjuisikutega. Milline peaks olema turundusjuhi ja sisulooja vaheline koostöö, kuuleb saate esimeses pooles.
Saate teises pooles (algusega 19.42) on vestlusring teemal: kuidas valida enda brändile õige sisulooja. Selles osalevad GoldTime´i turundusjuht Kaisa Tooming, PR Strategies partner ja turunduskommunikatsiooni valdkonnajuht Triin Tähnas ning HKScan Baltikumi tootearendus- ja turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus.
GoldTime´i turundusjuhi Kaisa Toomingu sõnul on sisuloojatega koostöö olnud väga suure väärtusega ja tänu turunduskampaania laiendamisega sotsiaalmeediasse, kasvas nende müük 300 protsenti. „See oli tohutu kasv,“ rääkis Tooming, kuid rõhutas, et seda mõjutasid ka teised meediumid. Toomingu sõnul on oluline vaadata turundusele otsa kui tervikule ja lisas, et sisuloojatega koostöös tehes tuleb leida enda brändile õige koostööpartner, õige kanal ja ka õige ajastus turunduse jaoks.
Ettekanne ja vestlusring on salvestatud juuni alguses toimunud Sotsiaalmeedia Konverentsil 2023. Moderaator on Eeva Esse.
Fotol Liisu Miller ja Triin Tähnas. Foto: Raul Mee
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.