Sageli arvatakse, et kvaliteedijuhtimine tähendab vaid riiulis tolmu koguvat käsiraamatut või sertifikaadi hoidmist. Tegelikult on see aga ettevõtte süsteemse toimimise vundament, mis aitab hoida protsessid efektiivsed, kliendid rahul ja “kodu korras”.
Kvaliteedijuhtimise ekspert Silja Nurmse rõhutab, et inimesed ei ole kunagi probleem, süsteem on probleem. "Kvaliteedijuhtimine peab jõudma tegevjuhi pähe. Juht peab olema huvitatud protsesside parendamisest.“
Saates “Juhtimisaudit” räägime, miks kvaliteedijuhtimine pole ainult suurte ettevõtete teema, kuidas klassikalised tööriistad nagu PDCA, 5S ja Pareto analüüs saavad igapäevatööd lihtsustada ka väiksemates ettevõtetes ning miks süsteem paberil ei tähenda veel süsteemi päriselus.
Kuulaja saab teada, mis on suurim muutus, mida läbida tuleb ja kuidas siduda kvaliteedijuhtimine meeskonna igapäevaeluga. Lisaks paljastab Silja Nurmse oma “salarelva” probleemide lahendamisel ja jagab lihtsat esimest sammu, mida igaüks saab juba homme tööl proovida.
Saadet juhib Helen Klettenberg.
Fotol Helen Klettenberg ja Silja Nurmse. Foto autor: Rain Jüristo
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.