Täna kehtivate lennundussanktsioonide järgi ei tohi Venemaale saata lennukite varuosi ega pakkuda kindlustust ja hooldust. Samuti on Venemaa õhuruum suletud lääne lennukitele ja vastupidi.
Räägime saates sellest, kuidas mõjutavad Venemaale suunatud sanktsioonid lennundusäri Eestis ja kogu ülejäänud maailmas. Uurime, milliseid mõjusid on tunda saanud lennukihooldusettevõte Magnetic MRO, kuidas päevapealt sidemete katkestamine praktikas välja nägi ja kuidas on ettevõte olukorraga kohanenud.
Saatekülalised analüüsivad mõjusid turismisektorile ja ennustavad, milliseid huvitavaid lennundusega seotud juriidilisi vaidlusi on sanktsioonide tõttu peagi tulemas. Samuti räägivad külalised lennukite hooldamise olulisusest ning sellest, kas Venemaa riigistatud lennukid tuleb nüüd maha kanda ja miljardid „korstnasse kirjutada“.
Külas on Magnetic MRO tegevjuht Risto Mäeots ja Triniti vandeadvokaat Ain Kalme. Saadet juhtis Gregor Alaküla.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.