• OMX Baltic0,39%296,16
  • OMX Riga−0,28%908,02
  • OMX Tallinn0,41%2 041,42
  • OMX Vilnius0,05%1 203,45
  • S&P 500−1,6%6 238,01
  • DOW 30−1,23%43 588,58
  • Nasdaq −2,24%20 650,13
  • FTSE 100−0,7%9 068,58
  • Nikkei 225−0,66%40 799,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • OMX Baltic0,39%296,16
  • OMX Riga−0,28%908,02
  • OMX Tallinn0,41%2 041,42
  • OMX Vilnius0,05%1 203,45
  • S&P 500−1,6%6 238,01
  • DOW 30−1,23%43 588,58
  • Nasdaq −2,24%20 650,13
  • FTSE 100−0,7%9 068,58
  • Nikkei 225−0,66%40 799,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • 01.02.23, 12:19

Turundaja kliendi teekonnast veebis: personaalne sisu aitab müüki suurendada

00:00
Turundaja kliendi teekonnast veebis: personaalne sisu aitab müüki suurendada

Meie müüjad võistlevad pea kõikide e-poodide ja brändidega maailmas, mis tähendab, et kasutajakogemus muutub järjest olulisemaks. Võidavad aga need, kes suudavad luua selles üks-ühele suhtluse, rääkis hommikuprogrammis LeverUP äriarendusjuht Märt Jõesaar.

“Viimaste aastate uuringud on näidanud, et kui klient saab ebamugava kogemuse osaliseks, lahkub ta enda lemmikbrändi juurest 50-70 protsendil juhtudest,” selgitas Jõesaar, kelle firma LeverUP esindab turunduse- ja kliendisuhtluse tarkvara Salesforce.

Turundusautomaatika aitab luua personaalset suhtlust kliendiga, et talle kuvataks just talle sobiv kaup. Eesmärk on pakkuda ostmisprotsessis tuge, et klient jääks rahule, ütles Jõesaar.

Millised on turunduse ja kliendikogemuse uued suunad, kuidas andmeid kogutakse ja kellel tasuks kanaleid koondav tarkvara ära, selgub samuti intervjuust. Hommikuprogrammi juhib Hando Sinisalu.

Foto: Reuters/Scanpix.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele