Kommunikatsoonieksperdi soovitused keerulisteks olukordadeks

    “Turunduskommunikatsioon, on midagi, mis võimendab ettevõtte ja selle inimeste toimimist ja seda, mis nad juba on. Minu hinnangul on väga halb kommunikatioon, mis üritab ehitada üles midagi, mida ettevõttes tegelikult ei ole,” rääkis sõnumiagentuuri Akkadian partner ja hinnatud kommunikatsiooniekspert Kadri Lainas. 

    Kommunikatsioon ümbritseb meid kõikjal. See on sõnumites, mis liiguvad ettevõtte sees ja sealt välja. See on artikkel ajalehes, e-kiri nõukogule, klienditoe vastus telefonikõnele, slaidiesitlus koostööpartnerile ja uue strateegia juurutamine töötajatega. 

    Lainas jagab "Eetris on turundusuudised" saates soovitusi, kuidas kommunikeerida keerulisi olukordi nagu näiteks hinnatõus või ootustele alla jäänud käibe- ja kasumitulemused. Lisaks tuleb juttu sellest, kuidas oleks õige reageerida negatiivsele sisule ja kommentaaridele sotsiaalmeedias. Saadet juhib Keit Ausner.

    Pildil Kadri Lainas ja Keit Ausner. Foto: Äripäev

    • Eetris on turundusuudised
    • 25.04.2023
    KIIRUS:
    Kommunikatsoonieksperdi soovitused keerulisteks olukordadeks
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.