Septembris kuulutati välja Aasta Digitegu 2025 võitjad ning seekordne võidutegu oli kampaania, mis tehti küberturbeettevõttele Malwarebytes.
Saates "Eetris on turundusuudised" räägivad ePPC asutaja Karl Pae ja ePPC Apps kaasasutaja ning strateegiajuht Markus Seppam Malwarebytesile tehtud kampaaniast.
Seppami sõnul oli tegemist Meta-reklaamidel põhineva globaalse projektiga, kus tulemused ületasid kõiki ootuseid. Kampaania eelarvet kasvatati 13 ja käivet 20 korda. „Suur osa edust tuli pidevast testimisest ja sellest, et julgesime katsetada erinevaid sisuvorme. Meie jaoks toimisid kõige paremini näitlejate loodud UGC-videod, kus räägiti päris kasutajakogemuse võtmes,“ kirjeldab Seppam.
Karl Pae avab omakorda, kuidas Ecoshi digiturunduses kasutati andmemudeleid ja tehisintellekti, et mõista erinevate reklaamikanalite tegelikku mõju ning suunata eelarveid targemalt. „Kui Google ja Facebook näitavad sama kampaania tulemusi väga erinevalt, tuleb minna sügavamale,“ selgitab Pae. „Meie eesmärk oligi aru saada, milline kanal päriselt müüki toob ja kuidas seda mõju mõõta. Tulemuseks olid ettevõtte rekordkuud ja ligi 50-protsendiline kasv.“
Saadet juhib Keit Alev.
Fotol: Markus Seppam ja Karl Pae ettevõttest ePPC. Allikas: Äripäev
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.