Kogu müügitiimi ühtlaselt kõrge tase on oluline, kuid kvartalis vahetub ettevõtetes ligi 7% töötajatest. Saates "Juhtimislabor" räägib Siim Vahtrus, kuidas müügiargumentide kaardistamise kaudu kogu müügitiimi sooritust parandada. Ta selgitab, miks on sellesse protsessi oluline kaasata nii juhtkond kui ka arendustiim.
Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.