Sigrid Hiis • 7 oktoober 2019

Miks ja kuidas kaardistada müügiargumente?

Kogu müügitiimi ühtlaselt kõrge tase on oluline, kuid kvartalis vahetub ettevõtetes ligi 7% töötajatest. Saates "Juhtimislabor" räägib Siim Vahtrus, kuidas müügiargumentide kaardistamise kaudu kogu müügitiimi sooritust parandada. Ta selgitab, miks on sellesse protsessi oluline kaasata nii juhtkond kui ka arendustiim.

Siim Vahtrus  

Miks tuleb kasuks oskus tunda argumenteerimise põhimõtteid? Kuidas on pidevalt suurenev infomüra mõjutanud argumenteerimisoskuste olulisust? Kas üha suurenevas infokülluses jõuab kohale selle sõnum, kes valjemat häält teeb või selle, kes enda arvamust paremini põhjendada suudab?

Kuula saadet siit:

Hetkel kuum