• OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1,15%6 772,91
  • DOW 30−0,65%47 028,66
  • Nasdaq −1,91%23 380,6
  • FTSE 1000,14%9 714,96
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93
  • OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1,15%6 772,91
  • DOW 30−0,65%47 028,66
  • Nasdaq −1,91%23 380,6
  • FTSE 1000,14%9 714,96
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93
  • 07.10.19, 13:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks ja kuidas kaardistada müügiargumente?

Kogu müügitiimi ühtlaselt kõrge tase on oluline, kuid kvartalis vahetub ettevõtetes ligi 7% töötajatest. Saates "Juhtimislabor" räägib Siim Vahtrus, kuidas müügiargumentide kaardistamise kaudu kogu müügitiimi sooritust parandada. Ta selgitab, miks on sellesse protsessi oluline kaasata nii juhtkond kui ka arendustiim.
Siim Vahtrus
  • Siim Vahtrus
Miks tuleb kasuks oskus tunda argumenteerimise põhimõtteid? Kuidas on pidevalt suurenev infomüra mõjutanud argumenteerimisoskuste olulisust? Kas üha suurenevas infokülluses jõuab kohale selle sõnum, kes valjemat häält teeb või selle, kes enda arvamust paremini põhjendada suudab?
Kuula saadet siit:

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele