Ampleri turundusjuht Ott Ilves (vasakul), saatejuht Uku Nurk ja Aegaon tegevjuht Rauno Kutti. Foto: Äripäev
Rääkisime saates Ampleri turundusjuhi Ott Ilvese ja Aegaon tegevjuhi Rauno Kuttiga sellest, kuidas nad on oma brändid üles ehitanud, mis on nende brändi peamisteks tõusumootoriteks ja kuidas nad nii head välja näevad.
Saadet "Eetris on turundusuudised" juhib Uku Nurk.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.