• OMX Baltic0,28%292,78
  • OMX Riga−0,11%910,71
  • OMX Tallinn0,42%1 904,61
  • OMX Vilnius0,07%1 262,62
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 100−0,01%9 644,52
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,27
  • OMX Baltic0,28%292,78
  • OMX Riga−0,11%910,71
  • OMX Tallinn0,42%1 904,61
  • OMX Vilnius0,07%1 262,62
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 100−0,01%9 644,52
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,27
  • 14.06.21, 11:38

Konkurentsiameti juht: suurem on tõenäosus kohata Jaapani keisrit kui Margus Linnamäed

Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis käis külas konkurentsiameti peadirektor Märt Ots, kellega rääkisime Eestis kinomonopoli tekkimisest ja sellest, mida konkurentsiamet selle ära hoidmiseks teha saab.
Konkurentsiameti peadirektor Märt Ots.
  • Konkurentsiameti peadirektor Märt Ots.
  • Foto: Andras Kralla
Tuleb välja, et ameti käed on lühikesed ning riik Otsa sõnul liiga palju reguleerida ei saa. Tema sõnul on hindade kontrollimine viimane õlekõrs, mida konkurentsiseaduse alusel saab tegema hakata, kuid siis oleks tegemist juba päris lootusetu monopoliga. Ots arvab, et turumajandus siiski toimib, ning ta loodab, et konkurendid tulevad taas kinoturule tagasi.

Seotud lood

Suur lugu
  • 14.06.21, 06:00
Kuidas konkurentsiametist mööda hiilida ehk Eesti võib olla lähedal kinomonopoli tekkele
Tartusse on juba tekkinud kinomonopol, Tallinnas on variant samuti olemas, sest konkurentsiameti käed jäävad lühikeseks ja ametil ei jää muud üle kui pealt vaadata.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 18:39
Meretransport kui strateegiline valik: MSC lähimereteenused aitavad kulusid optimeerida ja toetavad jätkusuutlikkust
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele