• OMX Baltic−0,11%301,81
  • OMX Riga0,12%893,98
  • OMX Tallinn−0,07%2 067,98
  • OMX Vilnius0,29%1 201,05
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,37%8 728,5
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,6
  • OMX Baltic−0,11%301,81
  • OMX Riga0,12%893,98
  • OMX Tallinn−0,07%2 067,98
  • OMX Vilnius0,29%1 201,05
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,37%8 728,5
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,6
  • 30.09.21, 15:42

Margus-Hans Kuuse autoarmastus ei hoolinud raudsest eesriidest ega KGB silmast

Võiks arvata, et imetlus autode vastu on süütu ega saa kellelegi ette jääda, kuid seekordne „Autojuttude“ saade räägib mehest, kes pidi paarikümne aasta jooksul arvestama, et tema autoarmastus võib talle tuua sekeldusi võimudega.
Margus-Hans Kuuse (vasakul) koos Vormel 1 Tootjate Assotsiatsiooni (FOCA) esindaja Mario Galantiga 1982. aastal Pirital vaatamas üle kohta, kuhu võinuks tulla F1 rada. Plaan tuua Nõukogude Liitu vormel 1 etapp oli igati tõsine ning Kuuse kuulus vastavasse töörühma. Asi jäi aga pärast Leonid Brežnevi surma katki. Oma etapi sai Ungari.
  • Margus-Hans Kuuse (vasakul) koos Vormel 1 Tootjate Assotsiatsiooni (FOCA) esindaja Mario Galantiga 1982. aastal Pirital vaatamas üle kohta, kuhu võinuks tulla F1 rada. Plaan tuua Nõukogude Liitu vormel 1 etapp oli igati tõsine ning Kuuse kuulus vastavasse töörühma. Asi jäi aga pärast Leonid Brežnevi surma katki. Oma etapi sai Ungari.
  • Foto: Margus-Hans Kuuse kogu
Margus-Hans Kuuse teeneid eestikeelse autoajakirjanduse ja laiemalt Eesti autokultuuri edendamise ees on raske üle hinnata. Ei ole palju öelda, et 1970ndate alguses, pärast II maailmasõjaga alanud 30aastast tühimikku, ta taaselustas Eesti autoajakirjanduse.

Seotud lood

Saated
  • 02.09.21, 14:49
Eesti ainus autoringrada on kümmekonna aastaga pööraselt arenenud
Ehkki Eesti võidusõiduajalugu avaldab muljet, loodi siia esimene korralik autode ja mootorrataste ringrada vähem kui kümne aasta eest, kui rekonstrueeriti Audru rada. Hiljuti sai koht uue nimisponsori – oma brändi otsustas sellega siduda ei keegi muu kui maailmakuulus sportautotootja Porsche.
Saated
  • 13.05.21, 15:03
Nõukogude Eesti üks säravamaid rallikarjääre algas napsuse vormelisõitja kutsest
Raido Rüütel teadis väiksest peale, et temast peab saama samasugune rallimees nagu tema kuulus isa Hans. ENSV tingimustes läks aga isegi Hans Rüütli pojal võidusõidumaailma sisse pääsemiseks vaja kummalist ja lõbusat juhust, mis istutas ta Estonia vormeli rooli. Ja ega edasigi lihtne polnud.
Saated
  • 18.02.21, 14:18
„Wabariigi“ automaastikku kujundasid bensupeadest taksojuhid ja Ameerika raud
Eesti Vabariigi algusaastatel liikus siin sadakond sõiduautot, esimese iseseisvusperioodi lõpus juba üle kolme ja poole tuhande. Autostumist ei vedanud aga niivõrd mitte jõukas keskklass, vaid tehnikahuvilised, kes leidsid võimaluse üldist elatustaset arvestades hirmkallis neljarattaline soetada.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.07.25, 12:52
Ettevõtte antud laenud võivad kätkeda ohtlikke maksuriske
Maksunõustamise valdkonnas on väga oluliseks teemaks laenudega seotud maksuriskid, millele maksukonsultandid soovitavad üha enam tähelepanu pöörata. Numeri juhtiv maksukonsultant Peep Kalamäe selgitab, kuidas ettevõtte poolt osanikele, juhatuse liikmetele või teistele seotud isikutele antud laenud võivad ettevõttele kaasa tuua mitmeid maksutagajärgi, kui need ei vasta tavapärastele äritingimustele.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele