Eesti ainus autoringrada on kümmekonna aastaga pööraselt arenenud
Porsche 911 Audru ringrajal, uue nimega Porsche Ringil.Foto: Eiko Kink
Ehkki Eesti võidusõiduajalugu avaldab muljet, loodi siia esimene korralik autode ja mootorrataste ringrada vähem kui kümne aasta eest, kui rekonstrueeriti Audru rada. Hiljuti sai koht uue nimisponsori – oma brändi otsustas sellega siduda ei keegi muu kui maailmakuulus sportautotootja Porsche.
Seekordne „Autojuttude“ osa ongi pühendatud Audru ringrajale, uue nimega Porsche Ringile. Juttu tuleb rajatise mõjust Eesti mootorispordile, viimase tosina aasta pöördelistest arengutest ning paljust muust.
Mootori urin ja vilisevad rehvid ei puudu samuti, sest saatejuht Karl-Eduard Salumäe käis koos autospordikommentaatori ja endise hobivõidusõitja Toomas Vabamäega rajal proovimas Hyundai uusimat kähkusõiduautot i20 N. Sellest mängitakse ette paar heliklippi.
Lisaks kuuleb saates rääkimas Audru ringraja uueks loonud Andres Halli ning praeguse rajakuju projekteerinud Tarmo Sulgerit.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.