Klienditeenindajatel on oluline aru saada, millist tüüpi isiksused on nemad ja kliendid, selgus saatest “Lavajutud”.

- Koolitaja ja teenindustreener Elina Ojastu.
- Foto: Marko Mumm
Koolitaja ja teenindustreeneri Elina Ojastu sõnul annab DISC-test hea ülevaate, millist tüüpi kipuvad inimesed olema. Seda testi saab tema sõnul ühendada just rollidega. Kui aru saada, millisele tüübile klient vastab, siis võimaldab see arvestada, mis on konkreetse kliendi jaoks kõige olulisem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis visatakse ära 51% katkistest töörõivastest, millest 30% jõuab prügilatesse, paljastab Norstati uuring. Lindström aga parandab ja digitaliseerib töörõivaid, vähendades jäätmete hulka ja suurendades tööstuste efektiivsust.