• OMX Baltic0,7%291,8
  • OMX Riga0,06%908,36
  • OMX Tallinn0,2%1 944,42
  • OMX Vilnius0,55%1 243,05
  • S&P 5000,34%6 711,2
  • DOW 300,09%46 441,1
  • Nasdaq 0,42%22 755,16
  • FTSE 100−0,08%9 438,73
  • Nikkei 2250,87%44 936,73
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,36
  • OMX Baltic0,7%291,8
  • OMX Riga0,06%908,36
  • OMX Tallinn0,2%1 944,42
  • OMX Vilnius0,55%1 243,05
  • S&P 5000,34%6 711,2
  • DOW 300,09%46 441,1
  • Nasdaq 0,42%22 755,16
  • FTSE 100−0,08%9 438,73
  • Nikkei 2250,87%44 936,73
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,36
  • 14.06.23, 13:00

Kui ühest kliendist saab mitu: kuidas disainida oma äri ümber

Seekordse "Infopankuri" teema on andmete kasutamine teenusedisainis ja äriprotsesside kaardistamisel. Stuudios on Eesti Raudtee kommertsosakonna juhataja Arthur Raichmann, IT-protsesside ja teenuste grupi juht Mailis Alt-Adamson ning KPMG digivaldkonna juht Virgo Riispapp.
Eesti Raudtee kommertsosakonna juhataja Arthur Raichmann (vasakul), IT-protsesside ja teenuste grupi juht Mailis Alt-Adamson ning KPMG digivaldkonna juht Virgo Riispapp (paremal).
  • Eesti Raudtee kommertsosakonna juhataja Arthur Raichmann (vasakul), IT-protsesside ja teenuste grupi juht Mailis Alt-Adamson ning KPMG digivaldkonna juht Virgo Riispapp (paremal).
  • Foto: Sigrid Kõiv
Sanktsioonide tõttu on raudteeveo turgu ümber mängitud ning turule on tulnud uusi ettevõtteid. Arthur Raichmann rääkis, et infosüsteemide kasutamise vaates tekib nii olukord, kus ühe või kahe kliendi asemel on nüüd viis või kuus klienti. „Kui koostööpartnereid on vähe, siis on ka teenus väga nende keskselt disainitud. Kui aktiivseid veoettevõtted on juba grammike rohkem, siis tuleb teenusedisain üle vaadata,“ ütles Raichmann

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.09.25, 15:17
Forus Takso tegevjuht Tiit Isop: ärikliendid on sageli üllatunud, et taksopartner võtab kõik enda kanda
Usaldus on äris kõige olulisem ning see kehtib ka transporditeenuses. Inimeste päevakava on tihe ning iga minut loeb. Viimane asi, millele soovitakse väärtuslikku aega kulutada, on hilinev või ärajäänud taksosõit ning määrdunud ja ebamugav sõiduk. Samuti juhuslikud pimekohtingud autojuhiga, mis võivad jätta pikemaks ajaks halva tunde.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele