Kalevi šokolaaditahvli eest 8 eurot. “Inimesed ei saa seda nii palju osta nagu vanasti.”
Kalev näeb väga selgelt, et turg on languses nii Eestis kui ka mujal maailmas, rääkis Eesti kontserni müügidirektor Andrei Holm. “Eestis on turu langus aasta lõikes umbes 20%.”
Toidutööstus Orkla ei poolda toidu käibemaksu erisuse tegemist, sest kokkuvõttes see ei aitaks muret lahendada, rääkis Eesti kontserni müügidirektor Andrei Holm.
Kuulsate Uvicu pelmeenide ümber käib tuline äritüli: firma on liikumas pankroti poole, samal ajal süüdistavad ettevõtte esindajad üksteist ja valitseb segadus, kes üldse täpselt võlgade eest vastutab.
Ülipopulaarse petitsiooni autor Jana Guzanova ütleb, et kuigi rahvatasandil on Eestis keeruline muutusi ellu viia, siis ta annab parima, et tema algatus oleks erand ja Eestis kehtestatakse käibemaksuerisus toidule.
Miks toit on kallis, debatt vastutustundetu ja empaatia puudulik
Maksudebatt peaks keskenduma ettevõtjate üldisele maksukoormusele, mitte petlikult lihtsatele poliitilistele lahendustele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Igapäevaselt võib teedel kohata üha rohkem elektriautosid ning praegu on Eestis registreeritud juba üle 10 000 elektrisõiduki. Mõned valdkonna eksperdid prognoosivad isegi, et aastaks 2030 võib elektriautode arv ulatuda 70 000-ni. Tuleb arvestada ka sellega, et alates 2035. aastast ei müüda Euroopas enam sisepõlemismootoriga autosid. Elektrienergia tarbimise hüpe on vältimatu ning spetsialistid kutsuvad juba praegu kinnisvaraarendajaid ja äripindade haldajaid selleks valmistuma.