"Digiturunduse praktikumi" saates tuleb juttu AI-ga piltide tegemisest ja nende kasutamisest turunduses.
Selleks oleme saatesse kutsunud Topeltkliki tegevjuhi Kristofer Järvelahe, kes räägib mitme valdkonna promptide kirjutamisest, sellest, kui pikad need olema peavad, ning kuidas Midjourneyst saada kätte kõik, mida sa soovid.
Järvelaht selgitab kuulajatele mitut AI-tööriista, mida millal kasutada ning milliseid käske jagada. Lisaks jagab ta soovitusi, kuidas loomingulisust pildi tehisintellekti puhul ära kasutada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow’st.
Kuidas saada AI käest selliseid pilte, mida on võimalik edukalt turunduses kasutada?
Seotud lood
Mart Poomi Jalgpallikool kutsub nii kogukonnaliikmeid kui ka jalgpallisõpru kaugemaltki panustama, et Männiku treeningbaasi uus kilehall saaks püsti veel 2024. aasta sees.