• OMX Baltic−0,3%293,35
  • OMX Riga0,47%915,04
  • OMX Tallinn−0,27%1 906,36
  • OMX Vilnius−0,3%1 263,85
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 1000,37%9 389,18
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,4
  • OMX Baltic−0,3%293,35
  • OMX Riga0,47%915,04
  • OMX Tallinn−0,27%1 906,36
  • OMX Vilnius−0,3%1 263,85
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 1000,37%9 389,18
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,4
  • 18.04.24, 12:05

Jutud Coop Panga koosolekult. Toompark aktsia hinnast end häirida ei lase

Kinnisvaraanalüütik ja Coop Panga aktsionär Tõnu Toompark tunnistab, et kontrollib panga aktsia hinda liiga sageli, lausa mitu korda päevas. Aktsiat müüma ta aga ei rutta, sest usub, et languse taga on üldine majandusseis ja kohaliku turu riskantseks hindamine. "Ma ei lase end sellest segada," ütles ta.
Tõnu Toompark leiab, et finantseerimise vajadus turul väheneb ja ka Coop Panga laenuportfell kahaneb.
  • Tõnu Toompark leiab, et finantseerimise vajadus turul väheneb ja ka Coop Panga laenuportfell kahaneb.
  • Foto: Andras Kralla
Kolmapäeval toimus Coop Panga aktsionäride koosolek, kus kinnitati kõrgeim dividend alates Coop Panga börsile tulemisest. Aktsionäride koosolekul andsid Äripäeva raadiole intervjuu finantsjuht Paavo Truu, panga ärikliendipanganduse juht Arko Kurtmann ja aktsionär Tõnu Toompark.

Seotud lood

Saated
  • 18.04.24, 10:27
Coop Panga juht seisvast aktsia hinnast: aktsionäridel on töö tegemata
Coop Panga aktsia hind on masendav ning motivatsiooni peab koguma panga headest tulemustest, rääkis Coop Panga juht Margus Rink.
Börsiuudised
  • 18.04.24, 08:32
Coop Panga kasum esimeses kvartalis kahanes
Coop Pank teenis esimeses kvartalis 9,1 miljonit eurot puhaskasumit, juhatuse liikme sõnul on intressitulud ja ka kulud oma tipu saavutanud.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele