Eesti Energiale kuulub umbes 1,5% kõigist Eestis liikuvatest elektriautodest. Foto: Liis Treimann
Me pole päris täppi pannud autopargi kulude ennustamisega, rääkis Eesti Energia transpordi halduse osakonna juht Mango Oras Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Ta täpsustas, et elektriautod ja taristu elektritööd on läinud plaanitust kallimaks.
“Eks me õpime kogu aeg selle töö käigus ja püüame muutuva turuga kaasas käia,” ütles Oras. Tema hinnangul sobivad elektriautod nende ettevõttesse ning särtsusõidukid aitavad ka rohepöörde eesmärkidele kaasa.
Lisaks rääkis Oras, mis plaanid on Eesti Energial rasketehnika heitmevabaks muutmisel, kuidas töötajatele on elektriautopark sobinud ja kui kaua plaanib ettevõte särtsuautosid kasutada.
Mango Orasega rääkis Karl-Eduard Salumäe.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Äripäeva raadio toimetaja Gregor Alaküla soetas vastu talve elektriauto, mida on esimesest päevast peale kesise sõiduulatuse pärast valjult kritiseeritud ja … on senimaani rahul.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.