Turundus, mida iial ei näe: nipid Ferrari ja matuseteenuse reklaamijalt
Milline näeb välja turundus, kui toodet ei saa või ei tohiks turundada traditsioonilisel viisil? Võtame vaatluse alla valdkonnad, kus tavapärased võtted ei toimi: eksklusiivsed sportautod ja matuseteenused.
Kuidas hoida brändi tähtsust maailmas, kus trendid aeguvad kiiremini, kui turundajad jõuavad nendega kohanduda? Sellele küsimusele otsivad vastust Trickster Studiosi kaasasutaja Karl Altraja ja Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann.
Turundus on kiirelt arenev ja nooruslik valdkond – vähemalt nii kipub tunduma. Eestis on turundusspetsialistide keskmine vanus 30 ja turundusjuhtidel 35 aastat.
Saates „Eetris on turundusuudised“ heidame pilgu tehisintellekti rakendamisvõimalustele turunduses ja ettevõtluses. Saatekülalised Marju Sokman ja Priit Ilomets – mõlemad kogenud koolitajad ja AI entusiastid – jagavad oma teadmisi selle kohta, kuidas tehisintellekti igapäevastesse tööülesannetesse integreerida.
Kas oled kunagi unistanud elust, kus argipäeva stress kaob, akna taga kostab linnulaul ning hommikune jalutuskäik viib sind otse rohelusse, kuid samal ajal jäävad kõik linnamugavused käeulatusse?