• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • 03.12.24, 14:00

35 on juba liiga vana. Kas vananevale turundajale leidub tööd?

Turundus on kiirelt arenev ja nooruslik valdkond – vähemalt nii kipub tunduma. Eestis on turundusspetsialistide keskmine vanus 30 ja turundusjuhtidel 35 aastat.
Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum ja magistritöö „Vanusesurve Eesti turundajatele ja nende karjääriotsused“ autor Victoria Kübard.
  • Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum ja magistritöö „Vanusesurve Eesti turundajatele ja nende karjääriotsused“ autor Victoria Kübard.
  • Foto: Äripäev
Reklaamibüroodes domineerivad 25–34aastased töötajad, digiturunduse ja uute tehnoloogiate pealetung on toonud valdkonda sellestki nooremaid tegijaid. Turunduseriala lõpetajaid on kõige rohkem vanuses 22. Selle kõigega kaasneb sageli stereotüüp, et vanemad turundajad ei suuda tehnoloogia ja trendidega sammu pidada.
Saates „Eetris on turundusuudised“ kommenteerivad teemat Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum ja magistritöö „Vanusesurve eesti turundajatele ja nende karjääriotsused“ autor Victoria Kübard.
Konkurents turundusvaldkonnas on tihe ja nõudmised suured, töökuulutustes oodatakse turundajatelt väga laia oskuste komplekti – SEO, sisuloome, orgaaniline ja makstud sotsiaalmeedia, analüütika, e‑mailiturundus, kujundamine ja palju muud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eriti suur väljakutse on see vanematele turundajatele, kelle puhul tööandjad vahel kahtlevad, kas nad suudavad pidada sammu trendidega sotsiaalmeedias või tunnevad huvi uute tehnoloogiate vastu, nagu selgub Kübardi magistritööst.
Millist rolli kannavad 35+ turundajad ja milline saab olema tulevik, kui turg on noori turundusspetsialiste täis? Sellest lähemalt saates. Saadet juhib Keit Alev.
35 on juba liiga vana. Kas vananeval turundajal on tööd?
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele