• OMX Baltic0,25%294
  • OMX Riga0,59%888,55
  • OMX Tallinn0,15%1 878,34
  • OMX Vilnius0,07%1 137
  • S&P 500−1,78%5 738,52
  • DOW 30−0,99%42 579,08
  • Nasdaq −2,61%18 069,26
  • FTSE 100−0,83%8 682,84
  • Nikkei 225−1,71%37 058,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,02
  • OMX Baltic0,25%294
  • OMX Riga0,59%888,55
  • OMX Tallinn0,15%1 878,34
  • OMX Vilnius0,07%1 137
  • S&P 500−1,78%5 738,52
  • DOW 30−0,99%42 579,08
  • Nasdaq −2,61%18 069,26
  • FTSE 100−0,83%8 682,84
  • Nikkei 225−1,71%37 058,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,02
  • 28.01.25, 14:00

Eksperdid õpetavad, kuidas hoida bränd elus kiirelt aeguvate trendide vahel

Kuidas hoida brändi tähtsust maailmas, kus trendid aeguvad kiiremini, kui turundajad jõuavad nendega kohanduda? Sellele küsimusele otsivad vastust Trickster Studiosi kaasasutaja Karl Altraja ja Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann.
(esiplaanil) Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann, (taga vasakult) saatejuht Keit Alev ja Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja.
  • (esiplaanil) Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann, (taga vasakult) saatejuht Keit Alev ja Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja. Foto: Äripäev
Saates “Eetris on turundusuudised” jagavad Karl Altraja ja Urmas Villmann oma vaateid noorte sihtrühmade, brändilojaalsuse ja trendidega kaasas käimise väljakutsetest.
Noore tarbija analüüsimisel toodi esile vastuoluline nähtus: noor tarbija võib olla pühendunud brändidele, mille tooteid ta pole veel kunagi ostnud, kuid mida ta aktiivselt jälgib ja ihaldab. See avab uusi strateegilisi võimalusi, kuid nõuab turundajatelt järjepidevust ja autentsust. “Noorte kõnetamine ei ole ühekordne kampaania, vaid pikaajaline strateegiline töö,” rõhutas Trickster Studiosi kaasasutaja.
Lisaks keskenduti saates brändilojaalsusele ja hinnatundlikkusele. Praeguses keerulises majandusolukorras kipub hinnakommunikatsioon varjutama emotsionaalset sidet, mida brändid on hoolikalt ehitanud. Kontuur LB loovjuht hoiatas, et lühiajaliste trendide pimesi järgimine võib brändi hoopis kahjustada. “Trendide pimesi jäljendamine on ohtlik lõks. Bränd peab igal kanalil olema järjepidev ja äratuntav,” rõhutas Villmann.
Saadet juhib Keit Alev.
Tegijate selgitused, kuidas hoida bränd elus ka trende jälgivate noorte jaoks
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele