• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 28.01.25, 14:00

Eksperdid õpetavad, kuidas hoida bränd elus kiirelt aeguvate trendide vahel

Kuidas hoida brändi tähtsust maailmas, kus trendid aeguvad kiiremini, kui turundajad jõuavad nendega kohanduda? Sellele küsimusele otsivad vastust Trickster Studiosi kaasasutaja Karl Altraja ja Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann.
(esiplaanil) Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann, (taga vasakult) saatejuht Keit Alev ja Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja.
  • (esiplaanil) Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann, (taga vasakult) saatejuht Keit Alev ja Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja.
  • Foto: Äripäev
Saates “Eetris on turundusuudised” jagavad Karl Altraja ja Urmas Villmann oma vaateid noorte sihtrühmade, brändilojaalsuse ja trendidega kaasas käimise väljakutsetest.
Noore tarbija analüüsimisel toodi esile vastuoluline nähtus: noor tarbija võib olla pühendunud brändidele, mille tooteid ta pole veel kunagi ostnud, kuid mida ta aktiivselt jälgib ja ihaldab. See avab uusi strateegilisi võimalusi, kuid nõuab turundajatelt järjepidevust ja autentsust. “Noorte kõnetamine ei ole ühekordne kampaania, vaid pikaajaline strateegiline töö,” rõhutas Trickster Studiosi kaasasutaja.
Lisaks keskenduti saates brändilojaalsusele ja hinnatundlikkusele. Praeguses keerulises majandusolukorras kipub hinnakommunikatsioon varjutama emotsionaalset sidet, mida brändid on hoolikalt ehitanud. Kontuur LB loovjuht hoiatas, et lühiajaliste trendide pimesi järgimine võib brändi hoopis kahjustada. “Trendide pimesi jäljendamine on ohtlik lõks. Bränd peab igal kanalil olema järjepidev ja äratuntav,” rõhutas Villmann.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saadet juhib Keit Alev.
Tegijate selgitused, kuidas hoida bränd elus ka trende jälgivate noorte jaoks
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele