Artikkel
  • Navirec ja GSMtasks võtavad fookusesse kliendirahulolu tõstmise

    Mobiilse tööjõu halduslahendust pakkuv GSMtasks on oma klientide igapäevaseks aitamiseks juba mõnda aega katsetanud Eestis veel küllaltki innovaatilist online kliendituge reaalajas toimiva vestlusaknana (live chat box), räägib GSMvalve OÜ turundusjuht Grete Jeltsov.

    Kuna GSMtasks poolt testitud lahendus on end tublisti tõestanud, võttis kodumaine masinaparkide GPS jälgimist ja logistikalahendusi pakkuv Navirec samuti suuna veebipõhisema klienditoe pakkumisele.

    “Uus klienditugi” kinnitab kanda

    Tänaseks on klienditoe mõiste tähendus võrreldes aastakümnete tagusega paljuski muutunud. Klientide rahulolu püütakse üha enam parandada sotsiaalmeediakanalite ja klienditoe veebirakenduste kaudu, mille abil saab igaüks lisaks oma küsimustele vastuste leidmisele anda ka tagasisidet ja seeläbi võtta aktiivselt osa tootearenduse ning kvaliteetsema tehnilise toe tagamise protsessist.
    GSMvalve toob ühena oma konkurentsieelistest välja kliendipõhiste erilahenduste võimaldamise. Võttes kasutusele innovaatilise klienditoe lahenduse, on Navirec ja GSMtasks astunud sammu lähemale veelgi kliendikesksema teenuse pakkumisele. “Traditsiooniline kliendiga suhtlemine telefoni ja e-mailide teel ei kao kuskile, kuid otsustasime lisaks võtta kasutusele ka lahendusesisese toe pakkumise. Kogemused näitavad, et täna on inimeste jaoks äärmiselt oluline oma küsimustele kiiresti ja mugavalt vastus saada ning vestlusaken seda võimalust ka pakub,” selgitab Navirec müügidirektor Jürgen Levandi.
    Navirec ja GSMtasks veebirakendusse sisse logides näeb kasutaja lehe all paremas nurgas väikest ikooni, millele vajutades saab koheselt ühendust ettevõtte spetsialistidega. Klient saab paluda näiteks lahenduse kasutamise koolitust või abi kindla funktsiooni kasutamisel, tellida uute seadmete paigaldust või kutsuda kohale tehniku. Võimalusi lisatakse pidevalt juurde ja edaspidi on võimalik mugavalt näiteks Navireci kasutusjuhendiga või abistavate artiklitega juba lahenduse sees tutvuda.
    „Näeme vestluses ära ettevõtte nime, kontaktandmed ja kogu info kliendile hetkel pakutava teenuse kohta, seega hoiame aega kokku juba vajaduselt ennast pikalt tutvustama hakata,“ toob Levandi vestlusakna eeliseid välja. Pärast küsimuse või soovi edastamist on kliendil võimalik soovi korral oma päevategemistega jätkata, ning hiljem vestluse juurde tagasi tulles võib küsimus juba lahenduse leidnud olla.
    Samuti ei ole vaja muretseda, et oma mõtteid ei suudeta piisavalt selgelt väljendada, sest vestlust on võimalik illustreerida piltide ja failidega. „Telefoni teel on keeruline kogu vajalikku infot edasi anda ja teame ju kõik kui tüütuks võib muutuda e-kirjade vahetamine. Vestlusaknas saame jagada koheselt näiteks viiteid kasutusjuhendi punktidele, näidata vajalikke toiminguid lahenduses kuvatõmmiste abil ning kokkuvõttes pakkuda oma klientidele asjalikumaid ja kiiremaid vastuseid,“ kiidab Levandi uut süsteemi.

    Arendades ettevõtet, mida kliendid armastavad

    Kui hetkel on võimalik klienditoega suhelda lahenduste-siseselt vaid desktopil, siis edasi plaanitakse see integreerida ka mobiilsete äppidega, et kliendil oleks võimalik abi saada ka kontorist eemal viibides. „Kuna pakume võimalust lahendust kasutada ka nutiseadmes Navirec äpi ja GSMtasks äpi kaudu, siis on loomulik liikuda edasi suunas, kus abi on vajadusel olemas kasvõi traktori roolis põllutöid tehes. Soovime olla oma klientide jaoks alati olemas,“ räägib Levandi.
    Uus võimalus klienditoega ühendust võtta toob ettevõtte töötajad kliendile lähemale ning aitab ka väärtuslikku tagasisidet koguda. Ettevõtte arengu seisukohalt on kliendikogemuste analüüsimine äärmiselt oluline, kuna see annab selge ülevaate võimalikest kitsaskohtadest ning aitab muuta teenust kasutajasõbralikumaks. „Hea meel on näha, et kliendid on uue võimaluse meiega ühenduse saamiseks väga hästi omaks võtnud ja kasutavad seda aktiivselt. Lisaks sellele, et saame ise neile kiiremat ja professionaalsemat tuge pakkuda, kogume ka väärtuslikku tagasisidet ja saame seda kasutada veelgi parema teenuse pakkumiseks,“ kiidab Navireci müügidirektor Jürgen Levandi tehtud otsust.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Novira Capitalil sai Riias valmis ärikvartal
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Saksa majandus sai ootamatu tõuke
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.