Artikkel
  • Volume Designi uus tootmishoone annab klientidele konkurentsitihedal turul mitmeid eeliseid

    Foto: Volume Design OÜ

    Enam kui 25-aastasega kogemusega valgusreklaamide tootja Volume Design OÜ on Eestis ja Põhjamaades omal alal tuntud ning tunnustatud tegija. Aprillis aset leidnud kolimine Rae Tehnoparki avab juhatuse esimehe Lauri Filipjevi sõnul ettevõttele väga konkurentsitihedal turul veelgi uusi võimalusi.

    „Kolimise peamine eesmärk on pakkuda klientidele suuremat väärtust nii meie tootevaliku, tarneaegade kui ka hinna osas. Täna on meil võimalik haarata enda kätesse kogu reklaamivalmistamise tootmisahel, sest meie puhul on tegu siiski reklaamitootja, mitte vahendajaga,” ütleb Filipjev. „Seni oleme pidanud kasutama küll alltöövõttu näiteks vesilõikuse, pulbervärvimise ja metallitööde näol, kuid tulevikus on meil plaanis avada järk-järgult nii oma metallitsehh kui ka värvikamber. See tõstab tootmiskiirust ning parandab tellija jaoks lõpptoote hinda. Samuti saame laiendada tooteportfelli, näiteks on meil võimekus juba täna teha senisest suuremamõõdulisemaid ja keerukamaid reklaamposte. Kuulame loomulikult ka oma klientide soove ja oleme koostöös nendega avatud uute toodete arendamisele.”
    Foto: Volume Design OÜ
    Volume Design OÜ Eesti müügijuht Teet Rüütmaa lisab, et väheoluline pole ka uue, 3750 m2 suuruse kontori- ja tootmishoone asukoht Rae Tehnopargis, kuhu on kogunenud erinevate valdkondade tipptegijad. „Siinsamas kõrval on nii logistikafirmad kui ka materjalide müüjad ja alltöövõtjad, mis kiirendab juba täna meie tootmist ja tarneid. Samuti on asukoht logistiliselt suurepärane – Tartu maantee ääres, lennujaama, Tallinna kesklinna ja sadama lähedal. Klientidel on siia lihtne tulla.”
    Foto: Volume Design OÜ
    Uude majja kolimine on tõstnud ka tööde logistikat ning sünergiat töötajate vahel, kes veel aasta alguses pidid tegutsema kolmel tootmispinnal eraldi hoonetes. Nüüd on olemas piisavalt laopinda materjalide hoiustamiseks, tooted liiguvad osakondade vahel läbimõeldud lean-meetodil ning tööprotsesside kvaliteet on tõusnud. Uues hoones on palju panustatud töötajate olmetingimustele – ruumid on valgusküllased, avarad, korraliku ventilatsiooni ning ergonoomiliselt liigutavate töötasapindadega.
    Foto: Volume Design OÜ
    „Hea töötaja on alati hinnas, ent teda tuleb motiveerida ka teisiti kui palganumbriga. Seetõttu plaanime näiteks lähiajal avada oma jõusaali jne. Kui tööl on hea olla, töö käib uute seadmetega, toimuvad mitmekülgsed koolitused ning esitatakse piisavalt põnevaid väljakutseid, ei väsi ka vaim nii kiirelt. Konkurents on turul ju mitte ainut toodete ja teenuste, vaid ka tööturu osas ning meie oleme seda meelt, et head meeskonda peab igapäevaselt arendama ja andma neile piisavalt motivatsiooni,” räägib Filipjev.

    Korralik näidisteruum lihtsustab ja kiirendab valiku tegemist

    Uues majas on mõeldud ka oma tootevaliku paremaks esitlemiseks ning selleks avatakse koguni kaks näidisteruumi, kus klient saab reklaamidega tutvuda ning oma käega katsuda. „Saame näidata valgusefekte, toodete modifikatsioone, tutvustada erinevaid materjale, mis aitab kliendil otsustada ning meil jõuda kiiremini tehinguni ning toote valmimiseni. Tegelikult on ju kõigil oma reklaami kättesaamisega alati tuli takus,” selgitab Rüütmaa. „Töötame ka programmi kallal, kuhu parameetreid sisestades saaks esimese eelhinna koheselt tellijale öelda, et ka selles osas olla veel kiiremad.”
    Filipjev lisab, et automatiseerimine tootmises ja müügiahela digitaliseerimine ehk eelarvestuse, joonestuse ja hinna saamine väiksema klikkide arvuga on tõesti hetkel üks prioriteetidest. „Reklaamifirmades kulub liiga palju aega dokumenteerimisele, mille tõttu jääb väärtusttoovale müügile aega vähem. See ei peaks nii olema ning meie järgmise poole aasta eesmärk on teha tehases kõik toimingud võimalikult automaatseks, et hinnapäringu vastus jõuaks kliendini päeva jooksul. See tähendab, et hetkel, mil klient alles ootab konkurentide hinda, on meie hea ja kiire pakkumine tal juba olemas ning oleme valmis tööga kohe alustama.”
    „Eriolukord maailmas ning Covid19 viirusega seonduv on kahtlemata mõjutanud meidki, see tähendab pannud kliente pikemalt „jah“-sõna ütlemist vaagima. Loodame keerukamast olukorrast hoolimata teostada oma edasised arenguplaanid ning laiendada kliendibaasi nii Eestis kui uutel turgudel.”

    Tootel on ka muid omadusi kui hind

    Kuna iga toote kõige tähtsam omadus on kvaliteet, pakub Volume Design oma tellijatele kindlustunnet läbi viieaastase garantii. „Tunneme oma toodet otsast lõpuni ning seetõttu julgeme olla kindlad, et see on kvaliteetne ja vastupidav. Viieaastane garantii annab tellijatele kindlustunde,” ütleb Rüütmaa. „Soovime oma klientidele abiks olla ja aidata nende äri edendada, pakkudes täisteenust disainist paigalduseni.
    Valgusreklaamide puhul kasutame meie kliimale vastavaid kvaliteetseid ja vastupidavaid materjale, mistõttu võib neid käsitleda kui aastatepikkust investeeringut.
    Uute toodete arendamiseks ja testimiseks on ettevõte loonud eraldi osakonna. Mehed on ühisel meelel, et täna on paljud reklaamtooted liiga töö- ja materjalimahukad ning liialt massiivsed. Selle asemel tuleb ära kasutada insenerimõtlemist ning muuta seda trendi.
    Selleks, et mängida Skandinaavia n-ö kõrgliigas, on Filipjevi sõnul eeldused olemas: „Eelmises majas tuli meil sõna otseses mõttes sein ette – polnud ruumi ega võimalusi. Täna on käibe kasv reaalselt võimalik, ent see saab sündida ainult tänu headele klientidele, kvaliteetsetele toodetele, kogu tootmisahela ühte majja koondumisele ja muidugi meie töökatele inimestele!”

    Volume Design OÜ tooted omavad Euroopa Liidu CE-märgist, mis näitab, et reklaamid on kooskõlas kehtivate tervise-, ohutus- ja keskkonnanõuetega.

    Ettevõtte tegevus vastab rahvusvahelistele kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimise standarditele ISO 9001 ja ISO 14001. Lisaks antakse oma kiletoodete paigaldamisele 3M MCS garantii.

    Tutvu lähemalt Volume Design lahendustega SIIN
  • Hetkel kuum
Kai Realo: riigi konkurentsivõime ei teki üleöö, ka majandust tuleb juhtida
Eesti majanduse jätkuvalt halvenev konkurentsivõime ja kestev majanduslangus kõnelevad sellest, et peame riigina majanduse konkurentsivõime tugevdamise fookusesse võtma, kirjutab Eesti Tööandjate Keskliidu volikogu esinaine Kai Realo.
Eesti majanduse jätkuvalt halvenev konkurentsivõime ja kestev majanduslangus kõnelevad sellest, et peame riigina majanduse konkurentsivõime tugevdamise fookusesse võtma, kirjutab Eesti Tööandjate Keskliidu volikogu esinaine Kai Realo.
Rahagurude välimääraja: keda usaldada? Vaata suurest tabelist, kes mis hinnaga nõu jagab!
Kust rahatarkust ammutada, kui on soov oma finantsiline tulevik kindlustada? Üksi alati kaugele ei jõua, seega investeerimise ja laiemas mõistes rahatarkuse puhul saab appi võtta kogenud investorid, kel igaühel oma stiil ja nišš. Teeme asja selgeks!
Kust rahatarkust ammutada, kui on soov oma finantsiline tulevik kindlustada? Üksi alati kaugele ei jõua, seega investeerimise ja laiemas mõistes rahatarkuse puhul saab appi võtta kogenud investorid, kel igaühel oma stiil ja nišš. Teeme asja selgeks!
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Plaan küps: väikefirmadele terendavad soodsamad laenud
KredExi ja EASi ühendasutus tahab pakkuda mikro- ja väikeettevõtetele laenu võtmisel käendust, et nad saaksid finantseeringu parematel tingimustel. Plaan pole veel pankades vastu võetud, aga küpseb.
KredExi ja EASi ühendasutus tahab pakkuda mikro- ja väikeettevõtetele laenu võtmisel käendust, et nad saaksid finantseeringu parematel tingimustel. Plaan pole veel pankades vastu võetud, aga küpseb.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Pannkoogimeistrid uuendavad kasvuretsepti: tuleb Eestist väljas ise äri püsti panna
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Esinemine on alati ebamugav. Kolm nippi, mis annavad publiku ees julgust juurde
Esinemine on meie jaoks alati kriisiolukord. Me ei saa muuta seda, et esinemine on ebamugav ja riskantne, aga me saame väga hästi valmistuda selleks, et meie ebamugavus ei segaks publikut.
Esinemine on meie jaoks alati kriisiolukord. Me ei saa muuta seda, et esinemine on ebamugav ja riskantne, aga me saame väga hästi valmistuda selleks, et meie ebamugavus ei segaks publikut.
Neste lahkus Rohetiigrist. Vastastikku jagatakse teravaid süüdistusi
Neste teatas, et lahkub Rohetiigrist, sest ei pea transpordi teekaardi koostamise protsessi läbipaistvaks ega teaduspõhiseks. Rohetiiger pole süüdistusega nõus ja heidab Nestele ette vähest panust teekaardi loomisesse, kirjutab kestlikkusuudised.ee.
Neste teatas, et lahkub Rohetiigrist, sest ei pea transpordi teekaardi koostamise protsessi läbipaistvaks ega teaduspõhiseks. Rohetiiger pole süüdistusega nõus ja heidab Nestele ette vähest panust teekaardi loomisesse, kirjutab kestlikkusuudised.ee.
Maailma autohiidudele tootev firma tegi käiberekordi. „Mis siin öelda, eks ikka tuleb rahul olla“
Mainekatele Euroopa autotööstustele allhankeid tegev Mistra-Autex lõpetas eelmise aasta rekordkasumiga ning ületas endagi ootusi. Sel aastal loodab ettevõte edu enam-vähem korrata.
Mainekatele Euroopa autotööstustele allhankeid tegev Mistra-Autex lõpetas eelmise aasta rekordkasumiga ning ületas endagi ootusi. Sel aastal loodab ettevõte edu enam-vähem korrata.
Alar Karis: miljardi euro vajadust laskemoona jaoks ei saa ignoreerida
Hinnangut, et Eesti vajab täiendavalt üle miljardi euro laskemoona hankimiseks, ei saa ignoreerida. Eriti, kui see vajadus tuleneb NATO kaitseplaanidest, ütles president Alar Karis esmaspäeval võidupüha paraadil Narvas.
Hinnangut, et Eesti vajab täiendavalt üle miljardi euro laskemoona hankimiseks, ei saa ignoreerida. Eriti, kui see vajadus tuleneb NATO kaitseplaanidest, ütles president Alar Karis esmaspäeval võidupüha paraadil Narvas.
Tööturu kiirstatistika näitab aasta väikseimat koondamiste arvu
Mais sõlmiti uusi töölepinguid rohkem, kui neid lõpetati, ja koondamisi oli kõigist lõppenud töösuhetest 3,5%, mis on selle aasta madalaim tulemus, näitab statistikaameti tööturu kiirstatistika.
Mais sõlmiti uusi töölepinguid rohkem, kui neid lõpetati, ja koondamisi oli kõigist lõppenud töösuhetest 3,5%, mis on selle aasta madalaim tulemus, näitab statistikaameti tööturu kiirstatistika.