• OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 225−0,64%50 189,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,41
  • OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 225−0,64%50 189,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,41
  • 27.01.25, 06:00

Suure säraga börsile tulnud kinnisvarafirma istub kolmandat aastat punases. “Investor ei saa enam aru, mis seal sees toimub.”

Kolm aastat tagasi kinnisvarafirmasse Hepsor raha pannud investorile pole peaaegu mitte midagi näppude vahele alles jäänud. Firma ise usub, et on õigel kursil.
Hepsori juhatuse liige Henri Laks.
Kui kinnisvaraarendaja Hepsor umbes kolm aastat tagasi börsile tuli, maksis selle aktsia esimese kauplemispäeva lõpuks 16,8 eurot. Keset kuuma Tallinna börsi uue firma omanikuks hakanud väikeinvestorid näevad praegu, et seesama aktsia maksab ainult 4,2 eurot.
Investorid näevad ettevõtte juures üha järgmisi punaseid lippe ning ei ole olnud rahul selgitustega, mida firma juhid avalikkuse ees annavad. Äripäev läks ja nõudis vastuseid välja Hepsori peakontoris Tallinnas Ülemiste järve kõrval metsatukas.
Artikkel avab Hepsori lugu kaheksas peatükis:
  1. Aktsia hind. Kolinaga trepist alla
  2. Majandustulemused. Prognoosid järjest puusse
  3. Kohtuasi. Uhkest ärihoonest sai suur peavalu
  4. Kanada. Kauge lootuskiir, kriipiva konksuga
  5. Kasum. Kuidas suurem tükk võib olla kellegi teise oma
  6. Nõukogu liikme suur müük. Juht ei kipu aktsiaid juurde ostma
  7. Ootamatu tehing. Hepsor loobus kesklinna magusast kinnistust
  8. Minu investeering. Mis saab Hepsorist edasi?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 18:39
Meretransport kui strateegiline valik: MSC lähimereteenused aitavad kulusid optimeerida ja toetavad jätkusuutlikkust
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele