• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Esialgu siiski vaid viis bussi

    Üleriigiline kära Tallinna linnaliinibusside ostmise ümber vallandus kuu aega tagasi, kui pealinnale pakuti üliodavalt kahtsada kasutatud Mercedes-Benzi bussi. Kirjalikku pakkumust ei järgnenud, tegu oli lihtsalt ametniku ja pakkuja esindaja telefoni teel toimunud mõttevahetusega. Lisaks Tartus asuvale ASile Baltscan on kirjalikult pakkunud oma busse müüa ka Hyundai tehas, sealhulgas konkurendist ligi kolm korda odavamalt. Tallinna autobussikoondise spetsialistidel on tänaseks õnnestunud andmeid saada teadaolevalt ainsast läheduses asuvast kohast, kus Hyundai busse kasutatakse. Leningradi oblasti Tihvini linnaisadel ei jätkunud nelja bussi kohta just eriti palju kiidusõnu.
    Tartus valmistatavat Scaniat peetakse küll heaks ja Eesti oludele vastavaks, kuid samas kalliks sõidukiks. Seetõttu kipuvad bussipargid eelistama pigem mitut vana kui ühte uut bussi, kuigi teavad, et odav vana võib uuest ajapikku kulukamaks kujuneda. On selge, et ka Tallinna bussipark pole suuteline kokkukukkuvat Ikaruse masinaparki asendama ainult kahe miljoni krooniste uute Scaniatega.
    Olukord on võrreldav vana hea anekdoodiga selle kohta, kuidas restoranis käitutakse enne ja pärast palgapäeva. Enne palgapäeva kaetakse tavaliselt menüü kinni ning vaadatakse ainult hindu, pärast palgapäeva talitatakse vastupidi. Tartu bussitootjad kardavad, et kui praegu kaetakse menüü pool kinni, tuleb bussitehasele Tartus taba ette riputada, sest tellimusportfell on tühi. Samas pole Tallinna maksumaksja raha suunajad kohustatud eelistama Tartu tööstust siiski ainult seepärast, et tegu on kodumaise toodanguga. Eileõhtune otsus näitas, et seekord vaadati nii menüüd kui hinda.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Egle Heinsar: edukas Eesti algab vaesteta ühiskonnast – 220 eurot kuus kõige haavatavamatele
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
USA börsinädala lõpetas tehnoloogiaaktsiate müügilaine
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Tahe Outdoors suurendas kahjumit
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
20 aastat Elisat juhtinud Sami Seppänen lahkub ametist Lisatud Seppäneni kommentaar!
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.