• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 16.02.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väikese Mercedese mudelivalik täienes

Mercedes-Benzil oli 1995. aasta uuendusaasta. Esitleti uut C- ja E-klassi, roadster´it SLK ja väikebussi Viano. Erilist tähelepanu tasub pöörata universaalversioonidele.
Ennustuste kohaselt kasvab väikeste universaalkerega autode osakaal 1999. aastaks 10 protsendini. Mercedes on seda arvesse võtnud ja on esitlenud lühikese vaheajaga nii pisima mudeli, C-klassi, uut universaalversiooni kui ka «ümarate silmadega» E-klassi sama keretüübiga autot (Mercedese klassifikatsiooni järgi T-mudel).
Uut C-klassi T-mudeli Mercedest võib pidada omas klassis maailmarekordiomanikuks. Auto mahutab kuni 1510 liitrit pagasit -- number, mis seostub tavaliselt klassi võrra suuremate autodega. Isegi siis, kui autos on viis sõitjat, mahutab see ka 465 liitrit pagasit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nagu C-klassi sedaani, nii toodetakse ka universaali nelja viimistlus- ja varustusastmega -- Classic, Espirit, Sport ja Elegance.
Auto mootorivalikusse kuuluvad neljasilindrilised jõuallikad võimsusevahemikus 95 kuni 150 hobujõudu. Kõige ökonoomsem on 2,2-liitrine diiselmootor, mis tarbib 100 km kohta keskmiselt 7 liitrit kütust. Mootorivalikus on ka uus 2,5liitrine 150 hj turbodiisel.
Uuelt «ümarate silmadega» E-klassi Mercedeselt tuttavaks saanud 2,3liitrine mootor asendab eeloleval sügisel praegu C-klassi autodel kasutatava 150 hj mootori.
Esialgu hakatakse autot tootma manuaaalkäigukastiga, alates sügisest varustatakse ka C-klassi universaalversioon uue viiekäigulise automaatkastiga. Seni on seda kasutatud koos S- ja SL-klassi kaheksa- ja kaheteistsilindriliste mootoritega.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele