Nii Rootsi kui Taani majandusringkonnad kihavad rahulolematusest SASi madala teenindustasemega. Ühe mõjusa Lääne-Saksa lihatööstuse direktori avalik kiri SASi juhtkonnale vallandas kriitikatormi. SAS ei pea kinni lennugraafikust. Lendude väljumisest teatatakse liiga hilja.
Viimasel ajal on lennufirmal tulnud vastu võtta mitmeid kaebusi oma Skandinaaviamaade suurimatelt klientidelt, kelle hulgas on Lego, Danfoss ning meiereikontsern MD Foods. Kõik nimetatud firmad on rahvusvaheliselt väga aktiivsed.
Üha enam ettevõtete juhte on teatanud, et väldivad võimaluse korral SASi reise, kuna firma ei suuda pakkuda konkurentsivõimelist teenindust. SAS on firmale osaks langenud kriitika omaks võtnud ning lubab peagi rahuloleva naeratuse nii klientide kui firma personali näole tagasi tuua. DI
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.