Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Vanad kaiehitised tõid kaasa muudatusi
- Hoone on projekteeritud vaivundamendile. Maa-alused vanad kaiehitised sundisid tegema muudatusi projektis ja hoone asukohas.
Kandekarkass on peamiselt terasest, vaid läbisõidu kohal raudbetoonist. Esimese ja teise korruse vahelaed on monteeritud raudbetoonõõnespaneelidest.
Katuse kandekonstruktsioon on moodustatud 22m kandeavaga huvitava arhitektuurse ilmega terasfermidest sammuga 11 m ja 6 m, mille vahel asuvad terasest abifermid sammuga 5,5 m.
Fermide peal asub profileeritud soojustus ja rullmaterjalist katusekate. Välisseinad on monteeritud peamiselt kolmekihilistest plekkpaneelidest (nn sandwich-paneelidest, soojustuseks kivivill).
Reisijate liikumise muudavad mugavaks lift ja eskalaator. Kaasaegne ventilatsioonisüsteem tagab värske, tolmust puhastatud, talvel soojendatud ja suvel jahutatud õhu sissepuhke ning väljatõmbe. Terminaali saalide valgustuse tagab 5,6 m laiune kaarekujuline katuseaken kogu hoone ulatuses. D-terminaali esisel asfaltväljakul on bussi- ja taksopeatus ning parkla 62 sõiduautole. Laevale minevatele autodele on asfaltväljak.