• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mulgi Meieri kampaania on plagiaat

    Eelmisel nädalal alustas Mulgi Meier ulatuslikku piima reklaamikampaaniat, kasutades «piimavuntsidega» inimesi ja juhtlauset «Valget vuntsi pole kellelgi».
    Toetudes reklaamiajakirja Add Age andmetele on USA programm milk processor education program kasutanud paar aastat sarnast kampaaniat. 110 miljonit dollarit (ligi 1,3 mld krooni) maksma läinud ameeriklaste kampaania juhtlause oli kuni selle aasta suveni: «Piim. Milline üllatus.» Seejärel vahetati lause teise vastu: «Piim. Kus on sinu vuntsid?»
    Pärnu reklaamibüroo Credo Reklaami ASi juht Veiko Sööt kinnitas, et Mulgi Meieri reklaami kavand valmis märtsis. «Me ei jäljenda teadlikult rahvusvahelist reklaamikampaaniat, kuid ma ei julge kinnitada, et tegemist on kokkulangevusega,» sõnas Sööt.
    Rahvusvaheliselt üheks edukamaks tunnistatud Ameerika «piimavuntside kampaania» on mõeldud Add Age'i andmetel muutma 25--44aastate naiste eelarvamusi piima suhtes.
    Reklaamiagentuuri Kolm Karu juhi Olav Osolini kinnitusel on Eestis käivitatud kampaania väga sarnane rahvusvaheliselt üldtuntuks saanud piimareklaamiga. «Nüüd saab siis näha kuulsa reklaami Eesti varianti,» märkis ta.
    Priit Isok reklaamiagentuurist Zoom märkis, et ideede ülevõtmist läänest on Eestis ette tulnud ka varem, kuna seadusega saab kaitsta vaid reklaami tekstiosa, mitte ideed. «Idee varastamine on agentuuri südametunnistuse asi,» lisas Isok.
    «Mul on vähemalt hea meel, et varastatakse häid ideid, sest omamoodi aitab see reklaamide taset tõsta,» kinnitas Isok.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Aimar Ventsel: Kesk-Aasia õppetund – autoriteet pole jumalast antud
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Naftaturgu suunab 61aastase inseneri käsi
Naftaturg on keerulise 2021. aasta läbinud suuremate hüpeteta – otsekui suunaks kellegi käsi toornafta hinda rahulikult, kuid kindlalt ülesmäge. Selle käe omanik on 61aastane naftainsener ja kuningapoeg, Saudi Araabia energeetika­minister Abdulaziz bin Salman Al Saud.
Naftaturg on keerulise 2021. aasta läbinud suuremate hüpeteta – otsekui suunaks kellegi käsi toornafta hinda rahulikult, kuid kindlalt ülesmäge. Selle käe omanik on 61aastane naftainsener ja kuningapoeg, Saudi Araabia energeetika­minister Abdulaziz bin Salman Al Saud.
Heiki Einpaul: kõige kõvema kisaga pole alati kõige suurem probleem
Energia kallinemisega toimetulemise võtmelahendus on säästlikumad ja alternatiivsed lahendused ning need, kes ainult virisevad ja abi nõuavad, jäävadki lõpuks hammasrataste vahele või õpivad efektiivsemalt taotlusi kirjutama, ütleb masinaehitusettevõtte Hekotek omanik Heiki Einpaul tööstusjuhtide küsitluse vastuses.
Energia kallinemisega toimetulemise võtmelahendus on säästlikumad ja alternatiivsed lahendused ning need, kes ainult virisevad ja abi nõuavad, jäävadki lõpuks hammasrataste vahele või õpivad efektiivsemalt taotlusi kirjutama, ütleb masinaehitusettevõtte Hekotek omanik Heiki Einpaul tööstusjuhtide küsitluse vastuses.
Endised kolleegid läksid Ukraina hanke pärast kaklema
Kaks Eesti ettevõtet vaidlevad tuntud Ukraina riigiettevõtte Antonov korraldatud hanke üle. Mõlemad süüdistavad teineteist ebaausas mängus.
Kaks Eesti ettevõtet vaidlevad tuntud Ukraina riigiettevõtte Antonov korraldatud hanke üle. Mõlemad süüdistavad teineteist ebaausas mängus.