Sarnaselt Eestiga jäi ka Lätis uute autode registreerimise pingerea ülemine ots 1996. aastal analoogseks 1995. aasta omaga. Margid on, tõsi küll, erinevad.
Mõlemal aastal juhtis lõunanaabrite tabelit VAZ, teine oli Renault. Siiski tegid mõlemad margid mullu läbi märgatava languse absoluutarvudes -- VAZ kukkus 1995. aasta 586 autolt 341 peale, Renault' laeks jäi seekord 250 autot (aasta varem 388).
Läti autoturu kardinaalset erinevust Eesti omast tõestab ka tabelis järgmisel kohal olev firma -- Eestis statisti rollis olev Subaru. Uusi Subarusid võeti Lätis mullu arvele 197, mis tõstis aasta varem alles 20. kohal olnud automargi möödunud aastal esikolmikusse (Eestis müüs Subarutega kauplev AS Mariine mullu 60 autot).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Läti autoajakirja Auto toimetaja Normunds Avotin?i sõnul on enamik Lätti ostetud Subarutest esirattaveolised, neljarattaveolisi, millele on üles ehitatud Subaru küllalt agressiivne reklaamikampaania Lätis, ostetakse tänu kõrgemale hinnale vähe.
Võrreldes 1995. aastaga elas teatava tagasimineku läbi ka Toyota, ?kodasid ja Volvosid registreeriti aga enam kui kaks korda vähem kui aasta varem.
Tõusnud on aga Opelite, Nissanite, Audide, Hondade populaarsus. Enam-vähem sama palju kui aasta eest registreeriti Volkswageneid ja Forde.
Aasta kaotajaks oli Lätis Rover -- 1995. aastal 175 autot ja 6. koht, nüüd 38 autot ja alles 19. positsioon.
Eestis populaarsematest markidest ei edene Lätis kuidagi Kiade müük (registreeriti 13 autot), kiita pole ka Fiati (30), Mazda (37), Hyundai (58) ja Suzuki (60) seis.