• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,14%6 597,55
  • DOW 300,66%46 057,79
  • Nasdaq −0,52%22 216,97
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,54
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,14%6 597,55
  • DOW 300,66%46 057,79
  • Nasdaq −0,52%22 216,97
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,54
  • 22.04.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pangad ostavad reklaami

Suurenenud kulutustest hoolimata on pangateenuste reklaam pankade avalike suhete juhtide hinnangul veel saavutamas kõrgpunkti.
Meediareklaam muutub vajalikumaks, kuna ettevõtluspangandus on juba välja kujunenud ja erakliendid on pangandusteenustest üha rohkem huvitatud
Umbes pool pankade reklaami üldkuludest läheb avalike suhete peale. Kuid PR-tegevus on pikaajaline ja erakliendile suunatud toote turule toomiseks on hädavajalik siiski intensiivne kampaania.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Küsitletud pangad kavatsevad sel aastal korraldada kuni kuus reklaamikampaaniat -- enam Hoiupank ja kõige vähem Tallinna Pank, kes seevastu möödunud aastal kulutas enda reklaamimisele teistest rohkem.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele