Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Pangad ostavad reklaami
Suurenenud kulutustest hoolimata on pangateenuste reklaam pankade avalike suhete juhtide hinnangul veel saavutamas kõrgpunkti.
Meediareklaam muutub vajalikumaks, kuna ettevõtluspangandus on juba välja kujunenud ja erakliendid on pangandusteenustest üha rohkem huvitatud
Umbes pool pankade reklaami üldkuludest läheb avalike suhete peale. Kuid PR-tegevus on pikaajaline ja erakliendile suunatud toote turule toomiseks on hädavajalik siiski intensiivne kampaania.
Küsitletud pangad kavatsevad sel aastal korraldada kuni kuus reklaamikampaaniat -- enam Hoiupank ja kõige vähem Tallinna Pank, kes seevastu möödunud aastal kulutas enda reklaamimisele teistest rohkem.
Tundlikke kliendiandmeid omavad advokaadibürood on küberkurjategijate pidevas huviorbiidis, mistõttu nõuab advokatuur, et küberturvalisus oleks tagatud kõrgeimal tasemel. Et nõuded saaksid täidetud ka päriselt ning ka töötajate teadlikkus tõstetud, on mõistlik kaasata oma ala spetsialistid, usub advokaadibüroo TARK juhtivpartner Tanel Tark.