• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Naftaterminaali ehitus Koplisse

    Opositsioonierakonnad süüdistasid eelmisel nädalal korduvalt majandusminister Jaak Leimanni riigi huvide kahjustamises, kui ta kirjutas 17. märtsil koos Orenburgi oblasti kuberneriga alla kavatsuste protokollile. Opositsioon väidab muu hulgas, et uue naftaterminaali ehitus Kopli poolsaarele on põhjendamatu ja keskkonnaohtlik.
    Majandusministeeriumi funktsiooniosakonna juhataja Kalev Pikaru ütles, et majanduspoliitiliselt oleks Orenburgnefti terminaal kasulik nii riigile kui Tallinna linnale. «Tallinna linnavõimud aktsepteerisid seda ideed juba mullu detsembris,» väitis Pikaru. «Seda suhtumist kinnitas Tallinna volikogu 8. mail, kui andis Bekkeri sadama tsoneerimisloa.»
    Pikaru viitas Tallinna keskkonnaameti juhatajale Aap Mummele, kes on Äripäevas öelnud, et ei näe põhjust naftaterminaali ehitust kahtluse alla panna, kui järgitakse keskkonnaekspertiisi nõudeid. Pikaru lisas, et opositsiooni vastuseis naftaterminaalile on poliitiline mäng, mis võib ohtu seada kogu koostöö Uurali oblastitega.
    Bekkeri sadamat haldava ASi Balti Baas kontrollpaki omanik AS Hoisti Kraana pantis oma aktsiad Orenburgneftile, mis on juba alustanud terminaaliprojekti finantseerimist.
    Balti Baasi nõukogus riiki esindav majandusministeeriumi grupijuht Uuno Nooni lükkas tagasi ajakirjanduses esitatud väited, et kui terminaali ehitusest asja ei saa, läheb kogu sadam Orenburgneftile. «Hoisti Kraanal on võimalik aktsiad välja osta või lähevad need avalikku müüki,» ütles Nooni. Tema sõnul avaneb pant Hoisti Kraana ja Orenburgnefti vahelise lepingu kohaselt 26. mail ning asjade edasine käik sõltub juba pooltevahelistest läbirääkimistest.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Romek Kosenkranius: kolm probleemi, mille lahendamine toob investeeringud suvepealinna
Kohtumistel Pärnusse investeerida soovivate ettevõtjatega on koorunud välja kolm olulisemat ootust või probleemi, millele investorid lahendusi ootavad, kirjutab valimisliidu Pärnu Ühendab esinumber kohalikel valimistel Romek Kosenkranius vastuses Äripäeva küsitlusele.
Kohtumistel Pärnusse investeerida soovivate ettevõtjatega on koorunud välja kolm olulisemat ootust või probleemi, millele investorid lahendusi ootavad, kirjutab valimisliidu Pärnu Ühendab esinumber kohalikel valimistel Romek Kosenkranius vastuses Äripäeva küsitlusele.
Kinnisvara areneb – tahaks ka sellest osa
Käes on uus nädal ja uus märkimisperiood. Eilsest on võimalik märkida endale Arco Vara osalust. Mina hetkel aktsionär pole, aga kuna Arco Vara tundub huvitav ettevõte, siis otsustasin analüüsida, kas on aeg seda muuta.
Käes on uus nädal ja uus märkimisperiood. Eilsest on võimalik märkida endale Arco Vara osalust. Mina hetkel aktsionär pole, aga kuna Arco Vara tundub huvitav ettevõte, siis otsustasin analüüsida, kas on aeg seda muuta.
Venipak avab Eestis kaks uut pakisorteerimise keskust
Venipak kavatseb Eestis investeerida 200 000 eurot, avada kaks uut pakkide sorteerimiskeskust Türil ja Viljandis.
Venipak kavatseb Eestis investeerida 200 000 eurot, avada kaks uut pakkide sorteerimiskeskust Türil ja Viljandis.
Suurest perest kallite autodeni: eksperdid paljastavad oma suurimad rahalised eksimused
Financial Timesi eksperdid paljastasid, missugused olid nende suurimad rahalised ebaõnnestumised.
Financial Timesi eksperdid paljastasid, missugused olid nende suurimad rahalised ebaõnnestumised.