Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Suzuki on väikseim ja suurim

    Suzuki uut väikekaubikut seob senisega vaid nimi, kõik tehnilised ja kompositsioonilised lahendused on kasutusel esmakordselt.
    Väikekaubik Carryl on konkurentide ees mitmeid eeliseid. Tal on täiesti sileda põhjaga äärest ääreni kasutatav kaubaruum, standardvarustuses suur tagaluuk ja lükanduks mõlemal küljel ning kõiki uksi hõlmav kesklukustus.
    Kaubikute hulgas parim on auto pikkuse ja kaubaruumi pikkuse suhe, viimane moodustab esimesest 46%. Eesti üks populaarsemaid kaubikuid Volkswagen Caddy on Carryst 532 mm pikem, kuid tal on 35 mm lühem kaubaruum.
    Jaanuarist alates Iwata tehases Jaapanis toodetava Carry teljevahe on senisega võrreldes märgatavalt kasvanud. Rattad on nihutatud maksimaalselt auto nurkadesse. Juht ei istu esisilla peal, vaid telgede vahes, mistõttu laupkokkupõrge on juhile tunduvalt ohutum. Juhi tarvis on standardvarustuses turvapadi, pingutitega turvavööd ja külgturvatalad.
    Rool, pikk teljevahe ja auto keskele hästi madalale paigutatud mootor tagavad koos kõrge kliirensiga stabiilse juhitavuse ja hea läbivuse ka meie teedel nii tühjalt kui koormaga. Tänu auto väikestele välismõõtudele on manööverdusvõime ülihea. Pöörderingi läbimõõt on Suzukil 9 m, Volkswagen Caddyl 9,8 m.
    Suzuki Balenolt ja Jimnylt tuttaval mootoril on veidi vähendatud võimsust (85 hobujõult 77-le), kuid parandatud momenti madalatel sagedustel. 16klapiline, uudse otsesüütesüsteemi ja neljapunktipritsega mootor tagab hea dünaamika ja on võimsuselt piisav ka tulevasele nelikveolisele variandile.
    Tänu moodsale mootorile, väikseimale tühimassile väikekaubikute hulgas ning säästlikule elektrilisele roolivõimendile on Suzuki Carry väikese kütusekuluga.
    Mootor asub esiistmete all küljele kallutatuna, mis tagab madala raskuskeskme. Kui esiistmed üles tõsta, pääseb mootorile hõlpsasti ligi. Ninaosas kapoti all on vedelikupaagid, pidurivõimendi, radiaator, ventilaator ning ka elektriline roolivõimendi ja kliimaseade.
    Viieukselise Carry standardvarustuses on kesklukustus, digitaalne spidomeeter/odomeeter, uksetaskud, esimene põikstabilisaator, täismõõdus varuratas, täielikult reguleeritavad esiistmed, lisapidurituli ja toonitud klaasid. Saadaval on metallikvärvid (tumeroheline, rohekassinine, hõbedane ja bordoopunane).
    Carryle on lisandumas akende ja magamisasemeks pööratava tagaistmega Suzuki Carry Combi ning mõlemast ka nelikveoline variant.
    Suzuki Carry Vani ja Combit ei ole Eestis müüdud, neid on toodud naaberriikidest pruugituna.
  • Hetkel kuum
Peeter Tammistu: ja siis ma mõtlen – kuidas leida küsimused õigetele vastustele
Auto on vaid päästepaat üldises liikluskorraldamatuses, kirjutab Peeter Tammistu arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Auto on vaid päästepaat üldises liikluskorraldamatuses, kirjutab Peeter Tammistu arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Keskpank: euribori tipp peaks saabuma sügisel Ettevõtjatele tuleb kasum tänavu raskemalt
Kuigi euroala inflatsioonitempo aeglustub, jääb see kõrgemaks rahapoliitilises eesmärgis ettenähtust, mistõttu oodatakse rahaturgudel euribori tõusu, rääkis keskpanga prognoosimeeskonna juht Rasmus Kattai.
Kuigi euroala inflatsioonitempo aeglustub, jääb see kõrgemaks rahapoliitilises eesmärgis ettenähtust, mistõttu oodatakse rahaturgudel euribori tõusu, rääkis keskpanga prognoosimeeskonna juht Rasmus Kattai.
USA indeksid langesid, samal ajal kui võlakirjade tootlus ja kuld tõusid
Wall Streeti peamised indeksid sulgusid teisipäeval madalamal, samal ajal kui riigivõlakirjade tootlus ja kuld tõusid, kuna investorid muretsesid, et Föderaalreserv hoiab intressimäärad pikemalt kõrgemal.
Wall Streeti peamised indeksid sulgusid teisipäeval madalamal, samal ajal kui riigivõlakirjade tootlus ja kuld tõusid, kuna investorid muretsesid, et Föderaalreserv hoiab intressimäärad pikemalt kõrgemal.
Reaalajas börsiinfo
Palgatööl läbipõlenud viljandlane lõi ettevõtte: saan nüüd teha seda, mida naudin
Palgatööd tehes läbipõlenud muusik ja literaat Üllar Priks ehk Myrakas teeb Viljandis esimesi samme ettevõtjana.
Palgatööd tehes läbipõlenud muusik ja literaat Üllar Priks ehk Myrakas teeb Viljandis esimesi samme ettevõtjana.
Tööst ilma jääv Sutter: mõtteid on, aga enne septembrit ei tee ma midagi
Veel viimaseid päevi Eesti Energia juhi ametit pidav Hando Sutter ütles, et enne 1. septembrit tema end uute kohustustega ei seo.
Veel viimaseid päevi Eesti Energia juhi ametit pidav Hando Sutter ütles, et enne 1. septembrit tema end uute kohustustega ei seo.
Ukraina esifinantsist: mul on kaks halba kogemust, üks neist on Arricano
Investeerimisfondi Dragon Capital juht Tomáš Fiala ütleb intervjuus Äripäevale, et turuligipääs Euroopa Liidule on muutnud mõistlikuks toota Ukrainas sisuliselt kõike.
Investeerimisfondi Dragon Capital juht Tomáš Fiala ütleb intervjuus Äripäevale, et turuligipääs Euroopa Liidule on muutnud mõistlikuks toota Ukrainas sisuliselt kõike.
Raadiohommikus: rakettidest bumerangideni
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis tuleb juttu teisipäeval ilmunud Politico artiklist, mis rääkis sellest, kuidas Euroopa diplomaate nörritab mõne riigi, aga ennekõike Eesti viis üritada Ukrainale antud relvaabi eest uute relvade väärtuses raha sisse kasseerida. Artikkel sai siinmail palju vastukaja ning kritiseeriti, et anonüümsete allikate jutt sisaldab mitut otsest valeväidet.
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis tuleb juttu teisipäeval ilmunud Politico artiklist, mis rääkis sellest, kuidas Euroopa diplomaate nörritab mõne riigi, aga ennekõike Eesti viis üritada Ukrainale antud relvaabi eest uute relvade väärtuses raha sisse kasseerida. Artikkel sai siinmail palju vastukaja ning kritiseeriti, et anonüümsete allikate jutt sisaldab mitut otsest valeväidet.
Uus sanktsioonipakett läks käiku: mõned vedajad juba vähendavad autoparki
27. märtsil jõustusid järjekordsed sanktsioonid Venemaa vastu. Seekordsed keelud on väga laiaulatuslikud ning puudutavad paljusid Venemaale kaupu toimetavaid Eesti vedajaid.
27. märtsil jõustusid järjekordsed sanktsioonid Venemaa vastu. Seekordsed keelud on väga laiaulatuslikud ning puudutavad paljusid Venemaale kaupu toimetavaid Eesti vedajaid.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.