• OMX Baltic0,34%303,72
  • OMX Riga−0,23%876,4
  • OMX Tallinn1,07%1 956,87
  • OMX Vilnius0,19%1 157,62
  • S&P 5000,00%5 693,31
  • DOW 300,00%42 299,7
  • Nasdaq −0,53%17 804,03
  • FTSE 1000,1%8 675,03
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,99
  • OMX Baltic0,34%303,72
  • OMX Riga−0,23%876,4
  • OMX Tallinn1,07%1 956,87
  • OMX Vilnius0,19%1 157,62
  • S&P 5000,00%5 693,31
  • DOW 300,00%42 299,7
  • Nasdaq −0,53%17 804,03
  • FTSE 1000,1%8 675,03
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,99
  • 18.06.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suzuki on väikseim ja suurim

Suzuki uut väikekaubikut seob senisega vaid nimi, kõik tehnilised ja kompositsioonilised lahendused on kasutusel esmakordselt.
Väikekaubik Carryl on konkurentide ees mitmeid eeliseid. Tal on täiesti sileda põhjaga äärest ääreni kasutatav kaubaruum, standardvarustuses suur tagaluuk ja lükanduks mõlemal küljel ning kõiki uksi hõlmav kesklukustus.
Kaubikute hulgas parim on auto pikkuse ja kaubaruumi pikkuse suhe, viimane moodustab esimesest 46%. Eesti üks populaarsemaid kaubikuid Volkswagen Caddy on Carryst 532 mm pikem, kuid tal on 35 mm lühem kaubaruum.
Jaanuarist alates Iwata tehases Jaapanis toodetava Carry teljevahe on senisega võrreldes märgatavalt kasvanud. Rattad on nihutatud maksimaalselt auto nurkadesse. Juht ei istu esisilla peal, vaid telgede vahes, mistõttu laupkokkupõrge on juhile tunduvalt ohutum. Juhi tarvis on standardvarustuses turvapadi, pingutitega turvavööd ja külgturvatalad.
Rool, pikk teljevahe ja auto keskele hästi madalale paigutatud mootor tagavad koos kõrge kliirensiga stabiilse juhitavuse ja hea läbivuse ka meie teedel nii tühjalt kui koormaga. Tänu auto väikestele välismõõtudele on manööverdusvõime ülihea. Pöörderingi läbimõõt on Suzukil 9 m, Volkswagen Caddyl 9,8 m.
Suzuki Balenolt ja Jimnylt tuttaval mootoril on veidi vähendatud võimsust (85 hobujõult 77-le), kuid parandatud momenti madalatel sagedustel. 16klapiline, uudse otsesüütesüsteemi ja neljapunktipritsega mootor tagab hea dünaamika ja on võimsuselt piisav ka tulevasele nelikveolisele variandile.
Tänu moodsale mootorile, väikseimale tühimassile väikekaubikute hulgas ning säästlikule elektrilisele roolivõimendile on Suzuki Carry väikese kütusekuluga.
Mootor asub esiistmete all küljele kallutatuna, mis tagab madala raskuskeskme. Kui esiistmed üles tõsta, pääseb mootorile hõlpsasti ligi. Ninaosas kapoti all on vedelikupaagid, pidurivõimendi, radiaator, ventilaator ning ka elektriline roolivõimendi ja kliimaseade.
Viieukselise Carry standardvarustuses on kesklukustus, digitaalne spidomeeter/odomeeter, uksetaskud, esimene põikstabilisaator, täismõõdus varuratas, täielikult reguleeritavad esiistmed, lisapidurituli ja toonitud klaasid. Saadaval on metallikvärvid (tumeroheline, rohekassinine, hõbedane ja bordoopunane).
Carryle on lisandumas akende ja magamisasemeks pööratava tagaistmega Suzuki Carry Combi ning mõlemast ka nelikveoline variant.
Suzuki Carry Vani ja Combit ei ole Eestis müüdud, neid on toodud naaberriikidest pruugituna.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele