• OMX Baltic−0,22%307,38
  • OMX Riga−0,48%871,29
  • OMX Tallinn0,28%2 052,28
  • OMX Vilnius−0,33%1 207,15
  • S&P 500−0,67%5 802,82
  • DOW 30−0,61%41 603,07
  • Nasdaq −1%18 737,21
  • FTSE 100−0,24%8 717,97
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • OMX Baltic−0,22%307,38
  • OMX Riga−0,48%871,29
  • OMX Tallinn0,28%2 052,28
  • OMX Vilnius−0,33%1 207,15
  • S&P 500−0,67%5 802,82
  • DOW 30−0,61%41 603,07
  • Nasdaq −1%18 737,21
  • FTSE 100−0,24%8 717,97
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • 18.10.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamajad suurendasid käivet

«Müüme oma nn Hulludel Päevadel ainult selleks tarbeks sisseostetud kaupa,» kinnitas Stockmanni kaubamaja direktor Pentti Korhonen. «Kaup tuleb Soomest ja on spetsiaalselt selleks kampaaniaks kogu maailmast kokku ostetud.» Korhoneni sõnul on Stockmanni käive Hullude Päevade ajal kolm korda suurem kui tavaliselt. Kui suur on tavaline päevakäive, ei nõustunud ta avalikustama.
Reede keskpäeval oli Stockmanni parkla autosid täis ja kaubamajas olid pikad järjekorrad. Lõviosa ostjaid olid need, kes tavaliselt peavad Stockmanni ostukohana liiga kalliks.
«On tavaline, et ostukampaaniate jaoks ostetakse sisse uued odavad kaubad,» sõnas Sokose kaubamaja juhataja Tiina Uska. «Selliste allahindluste eesmärk on meelitada kaubamajja ostma inimesi, kes muidu seda ei tee.»
Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Peeter Tohver ütles, et kaubamaja Osturalli kampaania käigus kasvab päevakäive umbes kaks korda. Kui tavalistel päevadel müüb Tallinna Kaubamaja 2 miljoni krooni eest kaupa, siis Osturalli ajal on päevakäive 4--5 miljonit krooni.
«Osturalli ajal ei müüda mitte allahinnatud kaupa, vaid spetsiaalselt sisse ostetud odavamat kaupa,» ütles Tohver. «Nii tulevad ostma ka väiksema sissetulekuga inimesed, kes muidu kaubamajas ei käi.» Tohveri sõnul ei tähenda see, et ostukampaaniate ajal müüakse ebakvaliteetset kaupa.
Kaubamajad korraldavad suuri ostukampaaniaid tavaliselt kaks korda aastas kevadeti ja sügiseti.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele