Panga siirdumine sotsiaaltöö valdkonda näitab ilmekalt, kuidas investeerimispangad püüavad kohaneda oma kõige kiiremini kasvava kliendigrupi vajadustega.
Tegemist on valdavalt internetifirmade asutajatega või ettevõtjatega, kes oma aktsiate noteerimisega börsil on üleöö teeninud miljardeid dollareid.
Ühelt poolt tarbib see kliendigrupp investeerimispanga keerulisi finantsinstrumente, et oma ühekorraga teenitud rikkus pidevaks sissetulekuks muuta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teisalt kogevad pangad, et tihe seotus klientide heaolu ja rahaasjadega lisab nende tööle järjest enam juurde sotsiaalset või isegi psühholoogilist mõõdet.
Merrill Lynch on palganud tööle psühholoogid, kes selgitavad uusrikaste lastele rikkusega kaasnevat vastutust ning filantroopia rõõme. «Meie peamine eesmärk on lastele selgeks teha raha väärtus,» ütles Merrill Lynchi suhtekorraldaja Scott Cooper. Tema osakond teenindab kliente, kelle varandus ulatub 100 miljonile dollarile ja üle selle.
Autor: FT