Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Soodusühendus kodu ja mobiili vahel
Eesti Mobiiltelefoni ja Eesti Telefoni koostöös sündinud uus teenus Koduliin võimaldab moodustada paari ühe ET digitaaltelefoni ja ühe EMT mobiiltelefoni numbri vahel.
Mõlemas suunas saab helistada lühinumbriga 1411. Ööpäevaringselt kehtib sama tariif -- 2 krooni 50 senti minut, millele Eesti Telefoni võrgust väljahelistamisel lisandub kõnealustustasu 48 senti. Seega kujuneb Eesti Telefoni võrgust väljuva kõne esimese minut hinnaks 2.98, tavahind ET võrgust EMT numbrile helistades on 4,53 krooni kõneminuti eest. EMT lepingulise kliendi numbrilt Eesti Telefoni numbrile helistamine maksab sõltuvalt kellaajast ja kasutatavast hinnapaketist 3,10--7,50 krooni.
Teenusega liitumine maksab 100 krooni, kuumaks on 12 krooni. Liitumislepinguid saab sõlmida ning liitumis- ja kuumaksu peab maksma Eesti Telefoni klient, mitte EMT klient. Teenuse liitumislepinguid saab sõlmida alates üleeilsest Eesti Telefoni teeninduskeskustes.
Varem on Eestis laua- ja mobiiltelefone soodsa hinnaga sidunud samuti EMT, kelle klientide nn sõbranumbrite hulgas võib olla ka üks Eesti Telefoni number.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.