Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    E-äri tähtsus ettevõtetele suureneb kiiresti

    E-äri on ootamatult kiiresti muutunud üheks kõige olulisemaks äritegevust mõjutavaks faktoriks. Hiljuti Davosi seminaril läbiviidud küsitlusekohaselt arvab üle 60% maailma tippjuhtidest, et just e-äri mõjutab nende äritegevust tulevikus kõige enam.
    See on küllaltki üllatav, pidades silmas, et interneti enda vanus on mitukümmend aastat ja ka World Wide Web pärineb 1990ndate algusest. Inimeste jaoks, kes on olnud arvuti- ja kommunikatsiooniäris, pole internetis ega e-äris midagi üllatavat ega uut.
    Miks siis ikkagi arvatakse, et ilma e-ärita enamik ettevõtetest tulevikus hakkama ei saa? Teisiti öeldes, mis on need põhjused, mis muudavad e-äri nii oluliseks ja strateegiliseks? Kas tegemist on lihtsalt suure pettusega, mis on leidnud hea kõlapinna pikkade koorilaulu traditsioonidega riigis või on e-äril ka jumet. Jättes kõrvale tehnoloogilised arengud eelkõige side ja arvutitehnoloogia vallas, on 1990ndatel tarbijate käitumine kardinaalselt muutunud.
    Nagu kõrvalolevalt jooniselt näha, on tarbijate mõjuvõimu suund muutunud. Kui veel 1990ndateni mõjutati rohkem tarbijaid, siis alates e-äri ja interneti võidukäigust on tarbijad võimu enda kätte haaramas. Esimene püramiid kujutab endast tüüpilist äritegevust, mis on ka tänapäeval paljuski domineeriv. Ettevõtted kasutavad brand'e, mis meedia ja müügikanalite kaudu tarbijateni paisatakse. Tarbijad on sellises skeemis tihti võrdsustatud kaupadega -- nad on passiivsed turuosalised.
    Alates 1990ndatest on toimunud muutus tarbijate mõjuvõimus ja selle suunas. Nüüd valitsevad tarbijad. Paranenud infokanalid suurendavad toodete diferentseeritust ja tarbijate informeeritust. Seega on tooted ning ettevõtted nüüd tarbijate jaoks.
    E-äri ega internet pole põhjustanud muutust tarbijate mõjuvõimus, vaid see on lihtsalt kiirendanud protsesse, mis juba olid ühiskonnas ja äritegevuses toimumas. Tänapäeva tarbijad tahavad ja, mis veel olulisem, on suutelised tegema täiesti iseseisvaid otsuseid. Enamik neist iseseisvatest otsustajatest kasutab interneti ja e-äri võimalusi. Seega peavad ettevõtted, kes soovivad saavutada edu ja ellu jääda, arvestama nende aktiivsete, informeeritute ja individualistlike tarbijatega.
  • Hetkel kuum
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Jeen saavutas 34 aasta madalaima taseme, analüütikud ootavad valitsuse sekkumist
Jaapani jeen langes kolmapäeval 34 aasta madalaimale tasemele, nõrgenedes USA dollari suhtes kuni 151,97-ni, mis on tekitanud turul küsimusi valitsuse sekkumise kohta Jaapani valuuta toetamiseks.
Jaapani jeen langes kolmapäeval 34 aasta madalaimale tasemele, nõrgenedes USA dollari suhtes kuni 151,97-ni, mis on tekitanud turul küsimusi valitsuse sekkumise kohta Jaapani valuuta toetamiseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Läti keskpank tõmbas kasvuprognoosi allapoole
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.