Haapsallu uued tänavasildid ja majanumbrid paigaldada lubanud reklaamifirma Interhansa lõpetas ette teatamata oma tegevuse, kirjutab Lääne Elu.
Lepingutingimused täitmata jätnud firma tõttu ei ole Haapsalu linnavalitsus rahalist kahju saanud. Esialgseil andmetel pole soomlase Niilo Kalevi Hentuneni ühemehefirma tegevusetusest rahalist kahju saanud ükski firma ega organisatsioon. Küll on firma ligi 300 000 kr võlgu maksuametile.
'Kaudselt oleme suurt kahju saanud, sest firma pole lubatud viitu paigaldanud, aga äärelinnas asuva muuseumi külastatavus sõltub otseselt reklaamist,' ütles Haapsalu Vanasadamas asuva Rannarootsi muuseumi direktor Alar Schönberg.
Interhansa lubas paigaldada Haapsallu tänavasildid ja majanumbrid. Firma ei küsinud siltide eest linnalt raha, vaid pidi kasumi teenima tänavasiltidele reklaami müügist. Käidavamate tänavate äärde ja ristmikele ongi sildid paigaldatud ning neile ka reklaam müüdud.
Paigaldatud sildid lähevad nüüd 1999. aasta suvel linnavalitsusega sõlmitud lepingu kohaselt linna omandusse, sest firma katkestas ühepoolselt lepingu. Lepingu korrektsel täitmisel oleks linn sildid ja reklaamimüügiõiguse saanud kümne aasta pärast.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.