Ericssoni esindaja sõnul kannab maailmakuulus sidefirma hoolimata oma globaalsusest Rootsi varjundit.
'Avatus ja kaasahaaramine on Rootsis kultuurilised väärtused. Üldiselt põhineb märk Made in Sweden sellel, et Rootsimaa tooted-teenused on kvaliteetsed, innovatiivsed, lihtsad. Näideteks on Volvo, Nobel, GPS positsioneerimissüsteem, Kosta Boda kristall,' ütles tänasel EBSi kaubamärgiseminaril Ericssoni peakontori branditurunduse osakonna juhataja Mattias Isaksson.
Rootsilikkuse ja Ericssoni vaheliste seoste juures nimetas Isaksson olulisena seda, et ajaloost on teada, et 1894. aastal registreeriti Ericssoni kaubamärk ja juba ammu tuli suur osa firma sissetulekutest välismaalt.
'Kanname firmas samasuguseid ideid nagu on Rootsil üldiselt, olulised on avatus ja kaasavus. Seome omavahel kokku firma ratsionaalse ja emotsionaalse poole,' rääkis Isaksson.
Artikkel jätkub pärast reklaami