• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,46%44 974,07
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,82
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,46%44 974,07
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,82
  • 29.07.02, 11:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia on parimate kaubamärkide seas 6. ja Ericsson 71. kohal

Soome Nokia kukkus konsultatsioonifirma Interbrand igal aastal koostatavas parimate kaubamärkide edetabelis kuuendaks.
Eelmise aastaga võrreldes kahanes Nokia kaubamärgi väärtus 14% ja temast möödus arvutifirma Intel kaubamärk, kirjutab Kauppalehti.
Samal ajal suurenes teise mobiiltelefonivalmistaja Samsungi kaubamärgi väärtus 30%, millega ta tõusis edetabelis 34. kohale. Interbrand peab tõusu põhjuseks Samsungi üliedukat tootearendust.
Loetelu tipus on nagu mullugi Coca-Cola, Microsoft ja IBM.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Suurimaid kukkujaid oli Rootsi Ericsson, mille kaubamärgi väärtus kahanes 49% ja firma kukkus 71. kohale.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele