• OMX Baltic0,53%304,79
  • OMX Riga0,04%868,63
  • OMX Tallinn0,46%2 008,2
  • OMX Vilnius0,55%1 212,09
  • S&P 5000,37%5 914,33
  • DOW 300,54%42 277,11
  • Nasdaq −0,14%19 120,87
  • FTSE 1000,57%8 633,75
  • Nikkei 225−0,98%37 755,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,41
  • OMX Baltic0,53%304,79
  • OMX Riga0,04%868,63
  • OMX Tallinn0,46%2 008,2
  • OMX Vilnius0,55%1 212,09
  • S&P 5000,37%5 914,33
  • DOW 300,54%42 277,11
  • Nasdaq −0,14%19 120,87
  • FTSE 1000,57%8 633,75
  • Nikkei 225−0,98%37 755,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,41
  • 02.09.02, 10:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubanduse läbimüük suurenes järsult

Teine kvartal oli kaubandusettevõtetele soodne, kaupade läbimüük suurenes nii eelmise kvartaliga kui ka 2001. aasta II kvartaliga võrreldes.
Teises kvartalis müüsid kauplused statistikaameti andmetel kaupa 8 miljardi krooni eest, mis on püsivhindades 15% enam kui aasta tagasi samal ajal. Nagu ka eelmisel aastal on müügi kasvu olulisim allikas peamiselt toidukaupade müügiga tegelevate kaupluste jaemüügi suurenemine. Nende kaupluste jaemüük annab ligikaudu 40% kogu jaemüügist. Jaekaupade läbimüügi edukust saab seostada nii elanike ostujõu kasvuga, kui ka suurte kaubanduskeskuste osatähtsuse suurenemisega jaekaubanduses.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele