• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,98%45 230,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,29
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,98%45 230,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,29
  • 02.12.02, 08:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Eelarveaugu täidavad uute linlaste maksud

Tühistatud mootorsõidukimaks võib tekitada Tallinna järgmise aasta eelarvesse kuni 39 miljoni kroonise augu.
?Tegelikult nii suurt auku ei teki,? ütles Tallinna abilinnapea Toivo Ninnas, ?kaotus oleks umbes 20-22 miljonit krooni, sest vastu on võetud otsus raskeveokite maksu kehtestamist. Raskeveokite maks laekub otse riigieelarvesse.?
Jäävat eelarveauku tahab linn Ninnase sõnul täita sellega, et kanda kõik Tallinnas elavad inimesed linna rahvastikuregistrisse. Selle tulemusena peaks linnale laekuma maksudena üle 100 miljoni krooni rohkem, kirjutab Eesti Päevaleht.
?100 miljonit on hinnang,? ütles Tallinna linnavalitsuse tulude osakonna juhataja Endel Karm,? arvutuste järgi laekub Tallinnas 1000 maksumaksjalt aastas 9-10 miljonit krooni. Tallinnas on elanike arv rahvastikuregistri järgi selle aasta kümne kuuga kasvanud 6500 võrra, kellest maksumaksjaid on 40 protsenti.?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lihtsa arvutuse järgi peaks järgmisel aastal nende inimeste pealt laekuma linnale seega umbes 26 miljonit krooni, millest kaetaksegi mootorsõiduki maksusummade kadumine.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele