• OMX Baltic−0,27%292,96
  • OMX Riga−0,6%910,57
  • OMX Tallinn−0,1%1 962,32
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,74
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,08%9 215,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • OMX Baltic−0,27%292,96
  • OMX Riga−0,6%910,57
  • OMX Tallinn−0,1%1 962,32
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,74
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,08%9 215,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • 17.01.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiraha sööstab erakanalitesse

Reklaami kadumine ETVst on mitmekordistanud Kanal 2 ja TV3 selleks aastaks sõlmitud reklaamilepingute mahu. TV1 on enda väitel eelmise aastaga võrreldes suurendanud reklaamimahtu paarkümmend korda. TV3 asepresidendi Andres Jõesaare sõnul kasvab selle aasta lõpuks eratelekanalite hulgas kõige enam TV3 reklaamimaht, jõudes 85 miljoni kroonini. Ta märkis, et kõige suurem rebimine reklaamiraha pärast tuleb neil Kanal 2ga.
Hetkeseis: Reklaami kadumine ETVst oli ajutine. 1999.a. mais otsustas ETV juhatus taas reklaamimüümise kasuks. Praegu on ETV taas reklaamivaba.
Autor: ÄP

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele