• OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • 07.02.03, 15:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turunduskonverents: Eestlane vaatab päevas ligi 6 tundi telerit

Võrreldes 1997. aastaga vaatab Eesti inimene täna iga päev keskmiselt ligi tund aega rohkem telerit.
Tartu turunduskonverentsil tutvustatud Emori uuringust selgub, et kui 1997. aastal vaadati keskmiselt telerit 3 tundi ja 56 minutit, siis 2002. aastal vaatas Eesti inimene keskmiselt telerit 5 tundi ja 50 minutit.
Televaatamise muutumiste taga on esiteks suurenenud valikuvõimalused ning erakanalite taseme tõus, eelkõige omasaadete ja sisseostetud välismaiste menusaadete osas.
1997. aastal oli Top kümnes 27 ETV saadet. 2002. aastal aga oli Top 10s neli TV3 saadet ja kolm saadet nii Kanal 2-st kui ETV-st.1997. aastal oli enim vaadatud saade ?Reisile sinuga?, mida vaatas 408 000 inimest, 346 000 vaatajaga järgnes ?Bevely Hills? ja 341 000 vaatajaga ?Õnne 13?.2002. aastal oli enim vaadatud saade ?Kes tahab saada miljonäriks?. Seda vaatas 344 000 inimest, 313 000 vaatajaga järgnes ?Pealtnägija? ja 238 000 vaatajaga ?Robinsonid?.Emori uuringus on kõrvutatud kolme sihtrühma ? rikkad ja ilusad, koduperenaised ja noored.Kõige rohkem vaatavad telerit koduperenaised ? päevas vaatavad nad telerit 5 tundi ja 5 minutit. Neist 71 000vaatab saadet ?Kes tahab saada miljonäriks?, 63 000 ?Robinsone? ja 60 0000 ?Pealnägijat?.Noored ehk 15?29aaastased eestlased vaatavad päevas telerit 4 tundi ja 22 minutit. Neist 84 000 vaatab saadet ?Kes tahab saada miljonäriks?, 72 000 ?Robinsone? ja 68 000 mängufilmi ?Valevorst?.Rikkad ja ilusad vaatavad päevas telerit 4 tundi, neist 62 000 vaatab ?Pealnägijat?, 59 000 vaatab saadet ?Kes tahab saada miljonäriks? ning 58 000 vaatab mängufilmi 'Valevorst'.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Noored on vanuses 15-29 ja neid on kokku 295 000 inimest. Koduperenaised on 25-45 aasta vanuses naised ja peamised sisseostude tegijad. Neid on kokku 214 000 inimest. Rikkad ja ilusate all loetakse inimesi, kes on 20-50 aastased ja kelle isiklik sissetulek 4000 krooni ja rohkem. Neid on kokku 21% elanikkonnast ehk 174 000 inimest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 4 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele